13 Ağustos 2007

"Hafta Sonu Gezintimiz Manisa"


Hafta Sonu Manisa da idik,

Bizim için değişiklik oldu, Geleceğimizi duyanlar anneme(kayınvalidem) gelmişler...C.tesi akşamı, Manisa'yı gezmeyi düşünüyorduk ama sonradan vazgeçtik bizim için gelenlere ayıp olmasın diye, yaın çıkarız dedik...Oturduk saat gece 1.00'e kadar...Sonra yattık ama tabi ben uyuyamadım sıcaktan, benim evim serin rahat rahat uyuyoruz, alışmışım 1 ayda orası çok sıcak geldi bana...Neyse sonra uyumuşum, sabah 11.30 da kaltık, annem 8.00 de kalkmış ama biz uyuyalım diye seslenmemiş yazık kahvaltı içinde bizi beklemiş...Kalktık ve çok güzel bir kahvaltı ettik...

Pazar, dışarı çıkarız demiştik ama misafirler geldi anneme düğün tebriğine uzaktan, biz yine çıkamadık...Artık bir dahaki sefere dedik ama böylede güzel oldu hoş sohbet derken saat 18.00 oldu...yemeğimizi yedik ve yola çıktık...Yine güzel bir hafta sonu geçirdik sevdiklerimiz ile birlikte :)

Hepinize iyi haftalar olsun...

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

35 yorum:

renkler dedi ki...

Manisa İzmire yakın Allahtan, yine gider gezersiniz. Ben çocukken İzmire fuara gitmiştik çok kalabalık bir grup olarak .Teyzemin eşi o sıra Sümerbankta çalışıyordu, İzmir lojmanı boş olmadığından ve oteller de dolu olduğu için her akşam Manisadaki lojmanlara ggidip gelmiştik. O yolu ezberlemiştim artık:-) Yol boyunca İzmir üzümü satarlardı...

Mutluveumutlu dedi ki...

Çok güzel bir hafta sonu olmuş canım.Evde yeni gelin olunca gelen çok olur tabi,ne çok beğenmişlerdir seni.Böle güleryüzlü,saygılı gelin bu zamanda bulmak kolaymı :)
İnşallah en kısa zamanda bir daha gidersinizde bu sefer bol bol gezersiniz.
Öpüyorum seni:)

Concept Wedding dedi ki...

MErhaba, sitemizi ziyaret edebilirseniz çok seviniriz.
http://conceptwedding.blogspot.com/

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Desene bol sohbetin muhabbetin olduğu bir haftasonu olmuş.Senin adına sevindim.Umarım bundan sonraki gidişinizde bol bol gezersiniz:)

Unknown dedi ki...

cnm hersey boyle guzel gecsın senın ıcın...tebrıkler uzun sure devam eder:)

DRNEFES dedi ki...

ehhh yeni gelin olmak zor tabi tatlmm..dimi ama..bidahaki sefere gezersinizz..
ne güzell annen daha bi memnun olmuştur,akrabalarr senii gormuşş ve ne güzel gelini war demişşlerdir..

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Ne güzel yapmışsınız büyüklere ziyaret gönüllerini almak misafirleri karşılamak ...
İyi bir hafta olsun ,
sevgilerimle çok öpüyorum.

Adsız dedi ki...

bende haftasonu gidiyorum yine b�y�k ziyaretine ama yanl�z a�im �al�yor:())
ee benim tatil bol olunca az�c�k tad�n� �kartay�m di mi ama??

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Evet yakın...Uzak olsaydı ne güzel olurdu ben seviyorum yolculuğu...Aaa işte o ezberlediğin üzümlerin satıldığı yollardan geçiyorum bende, en çok korktuğum yer Sabuncubeli hep kazaların olduğu yer...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Evet canım...Bilmem ki :ppp Yaa evet çokkk zor :)) Gideriz ya annemiz orada nasıl olsa...

Bende seni öpüyorum canım...

Gamzeli dedi ki...

Concept,

Tabiki..

Gamzeli dedi ki...

Zilsizzarife,

Hoşgeldiniz sayfama,
Gerçekten öyle oldu, bol muhabbetli bir hafta sonu...İnşallah gezeriz...Yine beklerim..

Gamzeli dedi ki...

Hüsna,

İnşallah canım, amin...

Gamzeli dedi ki...

menapoz,

Zor vallahi ama bir o kadarda çok güzel, çok memnun oldu ama nedediler bilemicem :))

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Tabikide, en güzeli büyüklerin gönlünü almak ne kadar mutluluk verici bişey...Sağol canım...Bende seni çok öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Git canım git, en güzelini yapıyorsun...keşke benimde tatilim olsa, ohh neler yapardım...İyi gezmeler canım :)

loungetime dedi ki...

Gamzeli' bence böylesi daha güzel olmuş. Zaten dışarısı çok sıcak ,yorgunluk. İnsan arada kalabalık misafir istiyor.(bu biraz bahane gibi oldu )

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yeni gelini görmeye gelmişler demek. Canım benim, seni görünce de annene, ne kadar güzel, cana yakın, hanımefendi bir gelinin var demişlerdir kesin.:)) Öpüyorumm iyi haftalar sana da.:))

Calimero Mutfakta dedi ki...

Sevgil gamzeli ne guzel olmus manisa gezmeniz.. ben de manisaliyim ya.. mutlu oluyorum sen boyle manisa dan bahsedip resimlerini koyunca:)
bir de nerde calistigini merak ediyorum ben izmirde calisiyorum da..

Gulos dedi ki...

Kayınvalidenle anlaşabiliyor olman çok güzel.Maşallah o da çok anlayışlıymış 11:30 a kadar uyandırmamış :) .Senin adına çok sevindim.

Sevgilerimle...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

eee yeni gelin olmak kolay değil tabi...
birde bizde şöyle olur uzaktayız ya her gidişimizde birsürü akrabalar gelir görmeye hoş geldine ,giderkende öyle...
şimdi sizin de öyle her gidişinizde sizi görmeye gelir yakınlar,ama güzel şeyler bunlar,hepbirlikte olmak,güzel şey...

kakaolusevgi dedi ki...

EVET CANIM YA,YENİ GELİN OLUINCA BİRYERLERE ÇIKAMIYORSUN MİSAFİRLER HEP SENİ GÖRMEYE GELİYOR DİYE.MİSAFİRLERİN GELMESİ BİTTİKTEN SONRA İLERDE DE,ANNELER BABALAR ÇOK SEVGİDEN SALMIYORLAR.BİZZAT SALMIYOZ DESELER DE,GÖZLERİNDEN HİÇ SALMAK İSTEMİYOLAR :)SEN DE KIYAMIYORSUN.ANNE BABA İŞTE DİYE :)SEVGİDEN BUNLATIYOLAR BAZEN DE AMA ANLIYACAĞIN :)OLSUN NAPALIM SEVGİDEN EN AZINDAN :)
DAİMA ALLAH ARANIZI İYİ ETSİN DE,EN ÖNEMLİSİ BU :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bu arada profilindeki yeni tanıma bayıldım,izmire denize evine hayran evli bayan ,mükemmel bir uyum ve çok hoş ,harikasın...

Age35 dedi ki...

Gamzecim bizde tatile giderken Manisa da şöyle bir dolandık.Pek bir hoşumuza gitti .Birde Vestel in orada VESCAFE de bir şeyler atıştırdık.Güzeldi..

paticanlar dedi ki...

kız bızdık.yeni gelin hiç uyur mu o saate kadar? :)))))) :P

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Evet canım, Manisa İzmir'den daha sıcaktı...Arada gerçekten istiyor :)) Ehh olsun artık..

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Sanırım öyle oldu...Bilmemki ne dediler acaba?
bende seni çok öpüyorum canım...İyi bak kendine...

Gamzeli dedi ki...

calimero Mutfakta,

Hoşgeldin sayfama :))
Aaa gerçekten Manisa'lı mısın? Neresinden? Ben Alsancak'ta çalışıyorum sen?

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Şükür allah'ıma anlaşıyorum...Umarım hep böyle gider...Kendi annem nasıl kayınvalidem de öyle...Öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Hoşgeldin canım, seni gördüm cennetlik oldum öyle derler bizde :)))
Bana yakın kişiler geldi görmeye, güzel oluyor ama :))

Bende çok beğendim yazıyı , nasıl uydurduysam :))

Gamzeli dedi ki...

kakaolu sevgi,

Evet ama güzel oldu, artık bir dahaki sefere dedik...Nasıl olsa hiç gezmediğimiz yer değil...Amin canım hepimizin arası iyi olsun...

Gamzeli dedi ki...

Age,

Aaaaa hoşgeldin, özlemiştik seni :)
Ohh çok güzel iyi yapmışsınız...Bliyorum orayı...

Gamzeli dedi ki...

Bi damlacık,

Hoşgeldin sayfama :)

Ne yapayım çok uykum vardı :)))

paticanlar dedi ki...

sen beni tanımadııııın.:))))))

Gamzeli dedi ki...

Bi damlacık,

Tanıdım artık tanıdım :)))