6 Ağustos 2007

"Hafta Sonu"

Gelin mevlidini de güzel ve mutlu bir şekilde atlattık...

C.tesi eve gittim temizliklerimi yaptım, zaten evim temizdi ama ben dip bucak temizledim, temizlerken takım olan kültaplalarının ikisinide kırdım :((( Onları toplarken elim kesildi ama benim aklım onlarda kaldı...Vardır dedim bir hayır bunda da, c.tesi çok yoruldum erken yatacaktım ama yine erken yatamadım...

Mevlit , çok güzel oldu, evim kalabalık oldu bir sürü misafir ağırladım...Pilavları annem(kayınvalidem ) yaptı, mis gibi oldu, annem(benim) limonataları hazırladı, tam kıvamında haızrlamış...kızlarımızda ikramlarımızı sundu...

Gelinliğimi giydim, saçımı yaptılar duamı taktılar, hoş oldu...Mevlidi dinlerken yandım piştim, mevlit bitti üstünü çıkarma kocanda görsün dediler, biraz daha durdum öyle ve eşim geldi..."Ne bu halin" dedi ve güldü :) Bende" sen de damatlıklarını giyeceksin" dedim ve üzerimi çıkardım :) Oturduk biraz, yavaş yavaş herkes dağılmaya başladı...kala kala evde 7 kişi kaldık...Ailece görüştüğümüz aşağıda fotoğrafları olan (Düğün fotolarında) arkadaşlarımız yemeğe kaldılar, sağolsunlar bana birşşey yaptırmadılar ...

Çaylarımızı içtik ve saat gece 1 gibi gittiler , ben etrafı toplarken baktım saat 2,5 olmuş ve hemen yattık Aşkım da benimle birlikte oturdu o saate kadar, kıyamam ben ona...Yorgunluğumu atamamışım daha ama elbet atarım :)

Hepinize iyi haftalar diliyorum

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

10 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Ooo ne güzel bir daha gelin olmuşsun.Allah kabul etsin canım.
Başlarda insan bişey kırınca çok üzülüyor ama sonra sonra benim gibidaha büyük tahribatlarda verebiliyor tabi:)(yazımı okumuşsun).Allah daha büyüklerinden korusun.
Öpüldün

renkler dedi ki...

Canımmm, insanın kendi evini temizlemesi ne kadar güzel değil mi? Annemin evi hep yabancı gelirdi bana. Temizlik yemek yapardım ama evimdeki gibi değil. Çünkü sevdiğin insan ile paylaştığın ev ayrı oluyor, kendi evin çok farklı.

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM BENİM,ALLAH KABUL ETSİN.DİLEK TUTTUN MU BAKALIM?BEN DE DÜĞÜNÜMDEN 1 AY SONRA YEĞENİM DEMİR'İN DÜĞÜNÜNDE GELİNLİĞİMİN ÜSTÜNÜ GİYMİŞTİM TEKRAR.AY,NE MUTLU OLUYO İNSAN ETKRAR DİMİ,YA?ERKEKLER NE ANLAR.ONLARIN ÖMRÜNCE GİYDİĞİ AYNI ŞEY.KIZLAR BİLİR BİRBİRİNİ.
EVİNDEKİ NAZAR ÇIKMIŞ KÜLTABLALARIN KIRILINCA AMA İNSAN İLLE ZÜLÜYO YAA,AMA CANA GELMESİN.
BENİ DE GÖRMÜŞSÜN BAKALIM!KARŞILIKLI DA GÖRÜŞÜRÜZ İNŞAALLAH.BEĞENDİN Mİ BENİ,HI?

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Gerçekten hoşdu canım...Amin...Evet üzüldüm ama sonr geçti yavaş yavaş, herşeyin başına mutlaka bişey geliyor demek :) Amin...amin...Bende seni çok öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Çok güzel hakikaten yaaa...haklısın canım, nedense öyle oluyor...Evindeki kendi düzenin daha bir başka...Allah herkese göstersin inşallah...Öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

Amin canım, tuttum tabi aklıma direk sen geldin...Benimde olsada bende giysem tekrardan üstünü,iyi yapmışssın değerlendirmişsin...

Seni gördüm maşallah tüh tüh, kızın olsunda benzesin sana ...Biliyormusun hala görüyorum seni :)))İnşallah görüşürüz öptüm canım...

loungetime dedi ki...

Gamze'ciğim, allah kabul etsin. Ben mevlid de tekrar gelinlik giyileceğini bilmiyordum. Yeniden bir heyecan olmuştur. Bu kış sonu giysileri toparlarken geliliğiSude görünce zorla giydirmişti ve hatta babasıda damatlğını giydi. Bu kiloyla biraz zor olmuştu. Ayak parmağın için tekrar geçmiş olsun. Çekilmemesi iyi olmuş.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Allah kabul etsin canım. Yuvanızı hayırlı uğurlu etsin. Güzel evlatlar nasip etsin inşallah.:)) Yalnız bu sıcakta da nasıl pişmişsindir o gelinliğin içinde. Olsun bir daha mı olacak sanki. Güzel olmuş işte.:))

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Sağol canım...Bizim burada öyle...Yanımda çalışan bayan arkadaş var Zonguldak'lı onlarda yokmuş böyle bişey şaşırdı...Aferin Sude'yi biliyor bak :))Teşekkür ederim, yavaş yavaş çıkacak sanırım...Öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin,

Teşekkür ederim İncegül ablam...Amin...Offf hemde nasıl piştim ama olsun son kez daha giydim, bitti artık yok gelinlik falan :))))