27 Ağustos 2007

"Beraat Kandiliniz Mübarek Olsun"


Leyleyi havada gördük :))) Hafta sonu yine Manisa'ya gittik..Evlendiğimizden bu yana sadece iki hafta sonu evde geçirdik...Diğer zamanlar hep bir yerlerdeyiz...Gerçi ben seviyorum gezmeyi ama artık evimde de güzel bir hafta sonu geçirmek istiyorum :)

Bu seferki Manisa ziyaretimiz, annem ameliyat oldu, bizde yanında olmak istedik...Güzel bir iki gün geçirdik...Annemi iyi gördüm ama nede olsa ameliyat bu az ağrısı vardı...Aman iyi olsunlar annelerimiz bize daha çok lazımlar...

Manisa'da eşim beni spil yolunun üzerindeki "kır kahvesi" ne götürdü, çok sıcak tı ama ağaç altında biraz da esinti vardı...Kahvelerimizi içtik, hoş sohbet derken saatin bayağı bir ilerlediğini farkettik ve kalktık...Fotoğraf makinesi olmadığı için çekemedim güzel fotoğrafları ama bundan sonraki postlarım fotoğraflı olacak :)

Manisa, İzmir'den daha çok sıcak ama sanırım bu hafta 30 derecenin altına düşecekmiş sıcaklar...İyide olacak, Yağmurda geliyormuş bereketi ile yağsın inşallah...

Not : Bu arada 200. postumu yazmış bulunmaktayım, allah daha çok postlarda buluşturmak dileği ile :)

Hepinize bol yağmurlu bol bereketli haftalar diliyorum
Hepimizin Beraat Kandili Mübarek olsun...

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

39 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Annene tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum tatlım.Allah şifa versin.
200. postunda hayırlı olsun. Nice 200. postlara inşallah.Paylaşak daha çok şeylerimiz olacak :)

pamuk dedi ki...

çok geçmiş olsun anneciğine
gezin işte ne güzel gezmek gibisi warmı bee daha 400 postlar yazman dileğiyle :))

Calimero Mutfakta dedi ki...

Annecigine cok cok gecmis olsun..acil sifalar.. Kandiliniz mubarek olsun

uykucu dedi ki...

geçmiş olsun annene.aman gamzelim boş ver bol bol gez nasılsa evde oturacağın günlerde bol, gez şimdi çoluk çocuksuz rahatca:))kandilimiz mübarek olsun.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım benim çok geçmişler olsun anneciğinize. Gezip, tozup keyfini çıkarın bu günlerinizin. Figenciğimin dediği gibi, evde oturacağın günler de gelecek. Hayırlısıyla gelsin tabi o günler de.:)) Kandilin mübarek olsun canım. Ailenle birlikte nice kandillere eriştirsin Rabbim.:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yazdığım yorumun gelip gelmediğinden emin değilim. Bir sorun oldu. Her ihtimale karşı, hayırlı kandiller dilerim canım tekrar. Öpüyorum seni.:))

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Sağol canım...Amin...
Haklısın daha çok paylaşılacak şeylerimiz var...Öpüyorum seni...

Gamzeli dedi ki...

Pamuk,

Teşekkürler canımcım...Gezdik çok gezdik ama bir zamanda evde oturalım :))) İnşallah Pamuk'cuğum :)

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Teşekkür ederim...Amin...Seninde Kandilin Mübarek Olsun :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Sağol cnaım...Aslında haklısın, sonrada vede oturuyorum diye yakınacağım...:)) Seninde Kandilin mübarek olsun....

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Yazının ikiside gelmiş canım ablam...
Teşekkür ederim, haklısın çok ararım ilerde...Kandilin Mübarek olsun ...Öpüyorum seni çok...

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Çok geçmiş olsun annene allah şifalar versin.
Bu arada hayırlı kandiller de diliyorum sevgilerimle

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

hayırlı kandiller bana da dua etmeyi unutma olurmu

ZRPNDT dedi ki...

hayırlı kandiller canım

DRNEFES dedi ki...

GERCEKTEN ALLAH ANNELERİN EKSİKLİĞİNİ GOSTERMESİN..
NE GÜZEL,HASTALIK DA OLSA DEĞİŞİK Bİ YER GORMUŞSUN..ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.
KANDİLİN MÜBAREK OLSUN CANIM..

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Sağol canım, teşekkür ederim...Sana da hayırlı kandiller...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Sağolasın...Sana da hayırlı kandiller tabikide :)

Gamzeli dedi ki...

Fz,

Teşekkür ederim, sana da hayırlı kandiller...

Gamzeli dedi ki...

Menapoz,

Amin canım göstermesin hiç...Seninde kandilin Mübarek olsun...

Adsız dedi ki...

Anneciğine geçmiş olsun,

nice 200. postlar dilerim ayrıca hayırlı kandiller.

mucxxxx canımcım

loungetime dedi ki...

Nice 200 lü yazılara.
Öpüyorum

Adsız dedi ki...

selam canım görüşemedik ne zmandır:))
bak siz birikte geziyosunuz ne güzel eşim çalışmaya başladığı için onu bırakıp ben yalnız gittim köylere..10 gündür yoktum yeni döndüm:))
allahtan sen de fazla yazmamışsın:))
hadi bakalım bundan sonra bol resimli postlar bekliyorum senden:))

Yaren dedi ki...

Merhaba Gamzeli,kandilin kutlu olsun,ve tüm daularin kabul olusun insal.

Gamzeli dedi ki...

Çilekli pasta,

Teşekkür ederim canımcım...İnşallah, seninde geçmiş kandilin mübarek olsun...

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

İnşallah canım, bende seni ve sudeciğimi öptüm :)

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Hoşgeldin canım, özlettin kendini vallahi...Ay kıyamam ben sana olsun bir dahaki sefere eşinle birlikte gidersin...İşlerden fırsat bulup yazamadım , hatta ben seni düşünerekten yazmadım dermişim :p

Tamam canım...Öptüm seni çokk..

Gamzeli dedi ki...

Yaren,

Hoşgeldin...teşekkür ederim seninde geçmiş kandilin mübarek olsun...

Adsız dedi ki...

beni üşündüğün için teşekkür ederim ama ben burdayım hadi yaz artık:))

kakaolusevgi dedi ki...

TATLIM SENİN DE GEÇMİŞ KANDİLİN MÜBAREK OLSUN.
ANNENE ÇOK GEÇMİŞ OLSUN,EN KISA ZAMANDA DAHA İYİ OLUR İNŞAALLLAH.
MANİSA'YA GİTMNİZ NE İYİ OLMUŞ ANNELERİ BABALARI GÖRMÜŞSÜNÜZ :)
BU ARADA BEN DE EVLİLİĞİMİN BAŞINDAN BERİ BİR HAFTA SONUDA EVİMİZDE OLALIM DİYORDUM AMA İKİ İNSAN DA ÇOK GEZENTİ OLUNCA OLMUYOR :)AMAN OLSUN GEZİN DE :))
SEVGİLERİMLE,ÖPTÜM TATLIM...

Murat Artan dedi ki...

gez bakalım(:

annen için acil şifalar dilerim.manisa yı kimse sevmiyor,daha doğrusu benim arkadaşlarım.öyle anlattı ki bana birisi,ben bile görmeden sevmez oldum, öyle böyle değil sen güzel anlatıyorsun ama kesmiyor;)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun:)

Serra dedi ki...

kandilin mubarek olsun cnm (gec de olsa..) :)

~Serra

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

kandilin mübarek olsun, bol bol yağmurlar olsun.
yağmur damlan seni bol bol öpsün ve kaçsın.:)

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Bak yazdım işte :) Rica ederim...

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Sağol canım...Evet çok iyi oldu ama ben bir haftayıda evimde geçirmek istiyorum...Gerçi bebek olursa çok zor gezeriz :))) şimdiden tadını çıkarmak gerekiyor...Bizde çok gezentiyiz...Öptüm canım seni çok :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Teşekkür ederim Murat...Manisa gerçekten gezilmek üzere çok güzel ama büyük söylemiyorum orada oturmam ben İzmir'i çok seviyorum ve alışmışım, başka bir yere gidemiyorum...Bence sen kimseye bakmadan gidip görüp karar vermelisin :)

Gamzeli dedi ki...

Zilsiz Zarife,

Teşekkürler canım :)

Gamzeli dedi ki...

Serra,

sağol canım, seninde geçmiş kandilin mübarek olsun :)

Gamzeli dedi ki...

Yağmur damlası,

Teşekkür ederim, inşallah olsun bol yağmurlar, yüzümüz gülsün...bende seni çok öptüm ablam :)