6 Eylül 2007

"Bende Yazdım Maddeler Halinde" :)

Bende biraz madde madde yazayım bişeyler,

* Dün doktora gittim ablamın her ay gittiği doktoruna, sol tarafta kist olduğunu söyledi ,ilaçla eriyecekmiş, eylül sonu tekrar kontrole gelmemi söyledi, bakalım o zaman ne diyecek doktor...

* Ablamda benimle birlikte kontole geldi, zaten her ay gidiyor...Bebişimizi gördük ultrasonda, maşallah herşeyi normalmiş, doktor amcamız öyle söyledi :)

* Bugün hava bir kapalı bir açık, hava durumunda gökgürültülü sağnak yağışlı diye söyledi, umarım gerçekleşir...Artık kış gelsin istiyorum...

* Geçenlerde eşim çok güzel gözleme yaptı, sanki dışarıda yemiş gibi olduk… Eşim diye söylemiyorum ama vallahi tadı da çok hoş oldu ki anlatamam… Beceriklidir benim kocam zaten ben bunu her zaman söylerim…

Aşkım bir daha yapar mısın?

Şimdilik bu kadar, maddeler halinde yazmak hakikaten güzel oluyormuş :))

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

33 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım,inşallah diğer kontrolde hiçbirşey kalmamış olur.
Bebişede maşallah diyorum,Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin.
Gözlemeye bende bayılırım,arada iste bencede,madem güzel yapıyormuş :)
hava burada da yanen öle,yağsammı yağmasammı karar veremiyor ama çok sıkıcı .
Sevgiler benden de sana :)))

kakaolusevgi dedi ki...

canım geçmiş olsun.ama dzüelebilcek bir durum olmasına sevindim.Daha iyi olursun inşaallah.Ben de seni merak ettim sesin soluğun çıkmayınca.
BEBİŞİ GÖRMENİZ NE GZÜEL YAAAAA,MAŞAALLAH,ALLAH KAVUŞTURSUN SİZE.ALLAH SANA DA NASİP ETSİN İNŞAALLAH.
HIMM,EŞİNİN ELLERİNE SAĞLIK.ARADA KOY FOTOĞRAF DA BİZ DE YEMİŞ KADAR OLALIM :))))AFİYET OLSUN.
ÖPTÜM ŞEKER

anemon dedi ki...

gecmiş olsun canım kist illeti bendede vardı gecen yıl ama sükürki ialçlarda eridi giiti ya ben seni ikinciye sobelemişim unutmusum okusduğumu canta konusnda pardon pardonn

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım çok geçmişler olsun. Önemli bir şey olmamasına sevindim. Ablan da inşallah hayırlısıyla bebesine kavuşur, tabi sen de yeğenciğine.:)) Mmmmmmm gözleme mi dedin? Maşallah valla eşine.:))

Gulos dedi ki...

Geçmiş olsun gamzecim.Ben de de olmuştu doğumdan sonra.İlaçla tedavi olabiliyor.Bebeğin cinsiyeti belli olmadı değil mi henüz?

Kocanın ellerine sağlık.Bizimki de çok güzel balık yapar.Bizim evde balıklar hep onun elinden gecer.
Maşallah onlara.

Sevgilerimle canım.

Calimero Mutfakta dedi ki...

cok gecmis olsun sevgili Gamzeli ama cevreden duydugum kadariyla bayanlarda cok yaygin bisi.. Allah beterinden saklasin..

Bebis nasil kipir kipir mi:)cinsiyeti belli mi?

Ellerine saglik esinin.. nazar degmedin size masallah..

evet bugun hava bi kapali bi acik bende pencereden takip ediyorum sabah sabuncubelinin orda tek tuk atti yagmur damlalari.. ben de kis istiyorum kislik kiyafetlerimi ozledim:)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

teşekkür ederim canım, inşallah...
Amin bebişimize...
Bende severim ama içinde hiçbirşey olmayacak, eşimde sağolsun , çok güzel yaptı..
Bugün bizim havada öyle, yağsın arık ama :(

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

sağol canım, doktorum korkulacak birşeyin olmadığını söyledi, yinede içim biraz rahat...
Canım merak edilmek gerçekten çok güzel birşey..
Amin..Bir an önce doğsunda kvuşalım birbirimize...
Darısı senin başına inşallah :))

Fotoğraf koyacam ama makinem annemde alamadım bir türlü , alınca bol bol çekecem resimleri...Bende seni öptüm tatlım :))

Gamzeli dedi ki...

Civcim,

İnşallah benimde geçer gider...bana da doktor öyle söyledi ilaçla eriyecekmiş...Olsun canım, senin içinde yazmış olayım...hatta sobeye senin adını yazayım hemen :)

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Sağol ablam...İnşallah konuşuruz...Çok güzel olmuştu gözlemede :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Sağol canım, bende kullanıyorum şimdi ilaç inşallah eriyecek..Hayır daha belli olmadı 3 aylık merak ediyoruz bizde :)

Aferin bizim eşlerimize :)

loungetime dedi ki...

Bende maddeler halinde yazayım;
* Çok geçmiş olsun, dikkat et kendine doktor kontrolünü aksatma.

*Ablan hamile mi? ooo ne güzel bebek geliyor teyze mi oluyorsun yani

* Hayır kış gelmesin

*Yaaaa inanır mısın gözlemeyi çok severim. Bazen sadece kendim için yapıyorum. Eşim pek gözlemeyi yemek olarak görmüyor. O tabak yemekçilerinden.

Tekrar geçmiş olsun. Öpüyorum

Adsız dedi ki...

canım geçmiş olsun..yeğenini seçebildin mi sen de ultrasanda?
hem i de şu takıldı kafama gözlemeyi nasıl yaptı eşin hazrı yufkayla mı yoksa yufkasını da mı o açtı:))))

Damak Tadı dedi ki...

Çok geçmişler olsun Gamzeli'ciğim.
Allah'tan ilaç tedavisiyle geçeçek bir durum.Sen yinede doktor kontrollerini ihmal etme canım.Tekrar geçmişler olsun.
Eşininde ellerine sağlık.Ne güzel mutfakla ilgili güzel becerilerinin oluşu.Afiyetler olsun!

Sevgiyle kalın.

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

*Teşekkür ederim canım, hiç ihmal eder miyim?

*Evet ablam hhamile ve ben 6 ay sonra teyzem olucam allah nasip ederse :)

*Gelsin ya kış yağsın yağmurlar :)

*Bende seviyorum ama içsiz olacak, eşimde seviyor ve sağolsun, beni besliyor...
sağol canım, bende seni ve Sudeciği öpüyorum çok...

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Sağol canım...

Seçebildim tabikide, maşallah babası gibi iri yarı olacak galiba :)

Sence nasıl yapabilir, tabiki hazır yufka ile :))))
Bizde nerde açmak, snein kadar hamarat değiliz ki :))
Öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Damak Tadı,

Teşekkür ederim :( evet ilaçla geçecek inşallah...hayır hayır etmem, zaten dünden beri üzülüyorum...

Teşekkür ederiz, çok beceriklidir maşallah :))

Öptüm

uykucu dedi ki...

gamzelim çok geçmiş olsun kadınların çoğunda oluyor bu tür kistler eminim çabucak geçer.eşinede bravo gözleme yapıyor ha .benimki mutfağa girer çıkana kadar açlıktan ölürüz o derece eli ağırdır ..yeni bebişede sağlık diliyorum hayırlısıyla geçsin 6 ay kavuş yeğenine...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

teşekkür ederim canım, evet oluyormuş..Ama ben korktum yani...Bravo vallahi eşime hemde çabucak yaprı ne güzelde olmuştu...bekleriz gözleme yemeye :))

İnşallah canım, allah nasip ederse kavuşalım :)

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
*Geçmiş olsun ama sakın ihmal etme
*Bebeğin görüntüleri heyecan verici olsa gerek
*Lütfennn yağmurrr
Sevgilerimle

ümran dedi ki...

Çok geçmiş olsun,Allah çaresiz dert vermesin..

TATLI CADI dedi ki...

Gamzelim, çok geçmiş olsun bacım, hatunların derdi hiç bitmez.İnşallah konturolunde o kist püf diye uçmuş olur. Kocacığının da eline sağlık.İşte bu, insan sevdiği için gözleme bile yapar.

pembiş dedi ki...

merhaba güzel gamzeli.artık blogunun müptelası oldum valla.bende izmirliyim bergamadan.hep izmirde yaşamak istedim ama olmadı.antalyaymış kader.ama ikinci bir şansım olsa izmire gelirim hiç düşünmeden.allah mutluluğunuzu bozmasın.hayırlı cumalar arkadaşım

Gamzeli dedi ki...

Candan,

sağol canım, yoo hayır ihmal etmem...
hemde çok heyecan verici idi...
Yağmadı ama :(

Gamzeli dedi ki...

Limon,

teşekkür ederim...Amin...

Gamzeli dedi ki...

Tatlı Cadı,

Teşekkür ederim cnaım...Gerçekten derdimiz hiç bitmiyor, biri biterken diğeri başlıyor yaa...İnşallah canım...

Kocaman gerçekten eline sağlık...yaaa yapar tabi :))

Dilek35 dedi ki...

gamzecim geçmiş olsun canım ayy sağlık çok önemli ihmal etme tedavini ohhh manisalılar böyle demekki eşlere yardımcı valla şenol eniştende bana her konuda yardımcı bitek yemek ve ütüye girmiyor bazı yaptığı özel yemekler hariç çok sağolsun yükümü hafifletiyor afiyet olsun gözlemeleri yemişsiniz tarifinide isteriz enişteden ellerine sağlık

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM MERAK ETMEZMİYİM,ARKADAŞIZ BİZ ARTIK.
ALLAH SANA DA,HEPİMİZE DE BEBİŞ NASİP ETSİN ŞEKER :))
FOTOĞARFLARI DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM.SENİ EVLENDİKTEN SONRA DA BİR GÖRELİM :))

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Teşekkür ederim, evet bende duydum...Amin...

bebişimiz daha pek kıpır kıpır değil ama annesini çok üzüyor midesi çok berbat ablamınbu aralar...Cinsiyetimiz belli değil daha sanırım diğerki aylarda belli olcak...Sağolasın..Amin..

Kapalıydı ama malesef yağmadıi keşke yağsaydı ne iyi olurdu...bende çok özledim...

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

Hoşgeldin sayfama, çok sevindim...gerçekten ben İzmir'i başka hiçbir yere değişmem...Antalya'da güzel gittim orayda..:Amin canım...

Sana da hayırlı cumalar arkadaşım...

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

teşekkür ederim ablacım...gerçekten çok önemli, ihmal etmem...

Eşim, sağolsun bana çok yardımcı olur ama bazende sende iyi alıştın der :)) Tarifini hemen eşimdn alıp vereyim sana..

Eniştemizede aferin yani senin yükünü hafiflettiği için :)

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

Canım benim tabikide arkadaşız...Ne güzel birşey şu arkadaşlık...Amin...amin...amin..
Fotoğrafları çekicem artık, unutmaz isem bu akşam alıcam annemden :)

DRNEFES dedi ki...

çok geçmiş olsun canım..ben uzun zaman doum kontrol hapı kullandım su kist için..ama su an küçüldü ve artık 3 ayda bir kontrolum war sadece..teyzoş oluosun haa..daha cok var mı?