12 Eylül 2007

"Hoşgeldin, On Bir Ayın Sultanı"


Geçti yine koskoca bir yıl
Geldi yine o en Mübarek, en hayırlı ay...
Şükürler Olsun ki, yine görebildik On Bir Ayın Sultan'ını..
Tüm kötülüklerden uzak, tüm iyiliklere yakın,
Bereket ayı, huzur ayı, dua ayı, mutluluk ve günahlarımızdan arınma ayı..

Her yıl ailemle birlikte sahura kalkar, iftarımı ailemle açardım...Şimdi ise onlarla birlikte olamayacağım :((...İlk Ramazanımız eşimle sahurumuzuda , iftarımızıda beraber yapacağız ailelerimizden uzakta...Allah'ım yeterki böyle güzel ayrılıklar versin...

Ramazanda kazandıklarımızı kaybetmemek dileği ile
Hepimize Hayırlı Ramazanlar

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

36 yorum:

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim, amin diyorum guzel dualarin icin.. Yine ailelerle birlikte keyifli iftarlar yapilacak merak etme sen.. yine guzel sofralar kurulup keyifli sohbetler yapilacak.. Sahurlar artik ayri bir keyif verecek sana.. Ben de bunu llk kez gecen sene yasamaya basladim.. Herseyin cok guzel olmasi dilegiyle.. Hayirli Ramazanlar..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar güzelim. Allah nice Ramazanlara erdirsin inşallah. Aileni de çağırırsın iftara ne güzel. Yine hep beraber olursunuz.:))

Jilfeym dedi ki...

ya böyle zamanlarda keşke ailemle otursaydım diyorum..
iftar da tek başına açılmaz ki?!:(

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Amin canım...tabikide yapılacak, yine ayrılmayacağız ama işte insanın içinde bir burukluk oluyor...İnşallah hepimiz güzel, bol sohbetli, mutlu huzurlu bir ramazan geçirelim...Amin...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Tşekkür ederim ablam...Amim, amin..Tabikide çağıracağım , ben onlarda olacağım ama işte :))

Mutluveumutlu dedi ki...

Ramazan Ayın sana ve tüm ailene mübarek olsun canım.Hayırlı bir ramazan geçirmeniz dileğimle...
Beminde ailemden ayrı ilk ramazanım ama Allah seninde değin gibi böyle ayrılıklar versin. Onları evimizde ağırlamak, eşimizle birlikte onlara iftara gitmeyi nasip etsin Allah.

ezgi* dedi ki...

Merhabalar Blog unuzu renkler den gördüm ayrıca yazınız çok hoş :) hepinize hayırlı ramazanlar inş.Ben blogda yeniyim daha dün başladım 2-3 yazım ebnimde var tabii.İlerleteceğim bende :) benim blog umada beklerim :) herkese iyi günler

Gamzeli dedi ki...

Findukzade,

Yalnız başınamı kalıyorsun...Hadi gel bize iftarlarda beraber açalım :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Sağol canım, sana da mübarek olsun, amin. Allah dediğin gibi onlarla birlikte olması nasip etsin...öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Hoşgeldin :)

hayırlısı olsun, sanada hayırlı ramazanlar...her zaman beklerim , bende geleceğim..Yazımı beğendiğine çok sevindim...

uykucu dedi ki...

çok güzel anlatmışsın .bende bekarlık günlerimdeki ramazanları özledim kalabalıkta oruç tutmak, sahur ,iftar başka bir güzel oluyordu.malesef kendi başıma oruç tutunca biraz buruk oluyorum sahurda falan(eşim tutamıyor).gerçi bu yıl mide ağrılarımdan bende tutamayabilirim üzüldüm iyice..ama yinede iftar yemeklerine gidip iftarada çağırıcam ailemi.

loungetime dedi ki...

Hayırlı ramazanlar sana da Gamze'ciğim, Ailenden o kadar uzak değilsin ama eskisi gibi olmaz yinede. Sevgiler.

Gamzeli dedi ki...

Figen,

teşekkür ederim...bende özleyeceğim demekki, yıllar geçtikçe, hatta şimdiden özledim bile.

Geçmiş olsun canım sana eğer rahatsızlığın varsa tutma daha çok hastalanırsın...

Bende bol bol iftar yemekleri hazırlayıp, iftar yemeklerine gideceğim...özelliklede anneme :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

sağol canım...Uzak değilim ama tabikide eskisi gibi olmaz...Yine de her zaman yanımdalar, bunu bilmek bile güzel :)

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim.. Sobelendim ve hemen sobeledim seni.. Yapmayi sevdigin 3 seyi yazarmisin
Sevgiler

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

teşekkür ederim canım sobelediğin için :) Tabi yarın yazsam olur mu?
Öptüm...

kakaolusevgi dedi ki...

CÜMLEMİZE HAYILRI RAMAZANLAR CANIM.ALLAH EŞİNLE GZÜEL BİR RAMAZAN GEÇİRMEN DİLEĞİYLE.
TATLIM EĞER MÜMKÜNSE SANA BİRŞEY SORABİLİR MİYİM?SAYFANIN BAŞINDAKİ RESMİ DEĞİŞTİRMİŞSİN.BU DA ÇOK GÜZEL OLMUŞ.BANA ANLATABİLİR MİSİN NASIL YAPILDIĞIN?TEŞEKKÜR EDERİM.

Adsız dedi ki...

Hayırlı ramazanlar Canımcım, aileden uzak değilsin, hemde sevdiğinlesin.

Canım dışardaydım msnden gitmşsin şekercim, geldiğimde sen gitmiştin.konuşamadık bir türlü


öperim kocaman

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
hayırlı ramazanlar diliyorum çok öpüyorum sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Amin canım, İnşallah sende eşinle güzel ve huzur içinde bir ramazan geçirirsin..tabi canım anlatayım...

www.blogger.com'dan kullanıcı adını ve şifreni giriyorsun...Sayfaya girdikten sonra Yerleşimi seçiyorsun, Orada sayfa öğelerini seç ve Navbar diye bir yazı var hemen onun alt kısmına tıklayıp resim ekleyebilirsin...Bu arada takıldığın birşey olursa yine sorabilirsin :)

Öptüm canım çok...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli pasta,

teşekkür ederim şekerim...Öyle sevdiğim insanla birlikteyim ama işte insan garipsiyor :)

Bilgisayarmı temizliyorum, o yüzden msn yi kapattım , içi gereksiz dosyalarla dolmuş, birazdan açarım eğer sen oradaysan konuşuruz...

bende seni çok öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Sağol canım, sanada hayırlı ramazanlar, bende seni çok öptüm...

matematikçi dedi ki...

hayırlı ramazanlar
ben yalnız yaşadığım için hem ailemden hem nişanlımdan uzakta bir ramazan geçiricem hiç hoş bi duygu değil,çok şanslısın sevdiğin kişiyle geçireceksin ramazanı,cevabın için çok sağol,ben izmirde okudum çok severim favorimdir kemeraltı.Eğer adre ya da telefon verirsen ben de hayalimdeki kıyafeti yaptırabilirim buralarda bulamadım hiçbişey benim gibi garip istekleri olanlar olmuyomuş öle diyo satıcılar gelin duvaksız olur mu diyom herkes garipsiyo abarttığımı düşünüyolar neyse beni anlıcanı düşündüğüm için şişirdim kafanı kusura bakma.Ayrıca böyle bir blog oluşturduğun için de teşekkür etmek istiyorum görüşmek üzere

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzelim canım benim,sen en azından aynı şehirdesin ailenle iftara gider gelirsiniz,ben yıllardır onlarla birlikte bir ramazan geçirmedim,
malum çalıştığım için ramazan da olamıyorum izmir de,
babam ise ramazanı mutlaka İzmir de geçirmek ister ,karşıyaka camilerinde kılar teravih namazlarını,her akşam ayrı bir camiye gider,akrabalar birbirini iftara alır,dolu dolu yaşarlar ramazanı kısaca ...
sana ve ailene iyi ramazanlar ,zarif hemşehrim benim...

Zehra dedi ki...

canımmm gamzecimm sanada hayırlı ramazanlar..Allah herkes mutlu etsin huzurlu yapsın inşallah..ben buralardayım canım benim gelicem inşallah sıksık ziyaretine seni çook öpüyorum kocamann çook hemde :) fıztık :)

---OPTiO--- dedi ki...

canim ...hayirli ramazanlar ,,,aileden uzakta olmak ne demek cok iyi biliyorum...Allah sadece yol ayriligi versin...elbet ramazanlarda yine bulusursunuz :)

canim benim....cok güzel bi ramazan gecirin insallah esinle....

kocaman öpüyorum seni...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

ramazan kalabalık iftarlarda daha güzel oluyor fakat haline şükret :) sevdiğin yanında işte annenleri de davet edersin ara ara siz onlara gidersiniz bir ay geçer,

Gamzeli dedi ki...

Matematikçi,

Teşekkür ederim :) Sana da hayırlı ramazanlar..

Ayy , sen hangi şehirdesin , ailen ve nişanlın hangi şehirde..Allah hepimize böyle ayrılıklar versin...Kemeraltın'da Derya Moda Evi kime sorarsan gösterirler zaten...Hiç gelin duvaksız olurmu dediğin gibi
Yok yok benimle paylaştığın için teşekkür ederim ayrıca...İyi günler.

Gamzeli dedi ki...

perili Köşk,

Haklısın canım istediğim zaman giderim , istedikleri zaman gelirler ama evde iken daha bir başkaydı sanki..:Kıyamam sana inşallah sende bir ramazanını böyle ailen ile birlikte kutlarsın...Senin ailende benim ailem gibi kalabalık olunur iftar yemekleri hep..

Teşekkür ederim canım, sana da hayırlı ramazanlar..

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

teşekkür ederim canım, amin.amin, bende merak ettim artık uğramayınca, bekliyorum...bende seni çok öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Optio,

sağol canım, sana da hayırlı ramazanlar.Amin, yol ayrılığı olsun sadece...tabikide buluşuruz ama işte :(

İnşallah canım...
Öptüm bende seni

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Evet haklısın, bizim aile öyle işte, gelen gidenlerimiz eksik olmaz, o kalabalığa alışkınım yaa belkide ondan garipsedim birazcık...Mesela şu ara pazara kadar doluyuz, inşallah hepimizin ramazanı güzel geçer...

TuBiKKo dedi ki...

ailenle sevdiklerinle sağlıklı,huzurlu hayırlı bir ramazan geçirmeni dilerim canım

Gamzeli dedi ki...

Tubikko,

Amin cnaım, sana da hayırlı ramazanlar geçirmeni diliyorum...

Adsız dedi ki...

amin , ramazan ayi bi baska huzurlu oluyor insan ama bu ayriliklar olmasa iste bu yil bende ilkdefa annemden ayri geciriyorum ramazani evlilikden dolayi deyil o turkiyede gecirmek istedi bu seneyi bi kac aysonra yanimda isaalah

ev perisi;) dedi ki...

Bereketli Ramazanlar taze gelin;))