13 Eylül 2007

"Yine Sobelendim :)"

Canım, Calimero Mutfakta beni Yapmayı Sevdiğim 3 şey hakkında sobelemiş, hemen görevimi yerine getiriyorum :)

* Temizlik, yapmasını çok severim, evimin misler gibi kokmasını isterim, hatta bu biraz hastalık derecesine de kaçabiliyor bazen...Temizliğin ardından Viking sıkarım her yere, kokusu çok güzel..

* Yemek Yapmak, çok severim, her ne kadar resimlerini çekemesemde , eşime elimden geldiği kadarı ile sofralar hazırlarım, bu da beni ve eşimi mutlu eder :)

* Blogum, hergün mutlaka düzenli ziyaret ederim, hatta sayfam ve En Sevdiklerimi sabahtan akşama kadar takip eder dururum,yoksa birgün girmeyeyim içim rahat etmez :) Çok seviyorum ne yapayım :)

Bende Ezgi, Figen ve Mutlu ve Umutlu'yu sobeliyorum...

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

97 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Hamarat ve marifetli Gamzem, sanada bu cevaplar yakışırdı :))
Sobeni aldım, en kısa zamanda cevaplandıracağım canım.
Bu arada resimler mükemmel olmuş,maşallah maşallah.
Öptüm çok seni :)

Gamzeli dedi ki...

Canım benim :)

Bekliyorum cevapları...
Resimleri beğenmene sevindim, akşam çekip yerleştirdim onları :)
bende seni çok öptüm..

Calimero Mutfakta dedi ki...

Sevgili Gamzeli.. Ellerine saglik tesekkur ederim katildigin icin.. Resimler cok cok guzel masallah Alalh nazardan korusun.. Bu arada simdi dikkat ettim sen blog yazmaya taa 2005lerde baslamissin baya eskiymissin bu alemde:):)

Unknown dedi ki...

GAMZELİ NE GÜZELMİŞ SEVDİKLERİN ,RESİMLERİN,BENDE SENİN GİBİ TAKİPTEYİM..

ZRPNDT dedi ki...

yemek ve temizliği seven bir bayan :) Eşin çoook şanslı sevgiler

Unknown dedi ki...

Selam Gamzeli, temizlik yaparken yoruyor ama sonras�nda d�n�p bakt�nda i�in a�l�yor. Var m� temizlik gibisi :o)
Blogunu ilk defa ziyaret ettim. Allah mesut etsin.

uykucu dedi ki...

canım çok teşekkür ederim hemen bende yazıcam sobemide bende 2 sobe oldu bir de kokular var..uzatalım şu sobe işini çok hoşuma gidiyor

ezgi* dedi ki...

Selamlar Gamzelicim :) Aldım sobeni :D Blog umda beni ilk sobeliyen sen oldun sanırım :) çk saol :D Yakında tarafımdan bir sobe alacaksın haberin olsun :) Tekrar hayırı ramazanlarr....

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hamarat kız. Hem temizlik seviyor, hem yemek.:)) Resimler çok güzel olmuş. Maşallah nazarlar değmesin.:))

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Ben teşekkür ederim cnım...Resimlerimi beğenmene sevindim, tabi 2005 temmuzdan beri buralardayım, hanım ağa oldum dermişim :)))) :p

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Teşekkür ederim canım, bende takipteyim :)

Gamzeli dedi ki...

Fz,

Evet, her ikisinide severim canım, sanırım eşim gerçekten şanslı..(övünmüşlük olmasın)

Gamzeli dedi ki...

Duha,

Selam, hoşgeldin sayfama
Haklısın temizlik yaparken yoruluyor insan ama sonrası muhteşem diyorum...teşekkür ederim, her zaman beklerim, bende gelirim...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Rica ederim, bekliyorum cevapları...bende seviyorum sobeyi, cevaplaması güzel oluyor...uzatalım ne iyi olur :)

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Selam canım...
Bekliyorum cevaplarını...Evet ilk defa ben sobeledim, oo çok süper severim sobe işini ...sana da canım hayırlı Ramazanlar..

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

her ikisinide yaparım hemde zevkle, teşekkür ederim ablam..Aman değmesin...

kakaolusevgi dedi ki...

canım fotoğraflar harika olmuşşşşşşşşşş.maşaallah.
BLOGLARIMIZ BİZİM ÇOCUKLARIMIZ GİBİ OLDU SEVİLMEZ Mİ ,DİMİ?

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canım tatlı kızım Ramazan'ın mübarek olsun.:)
temiz titizve beceriklikızım. ben sana hergün giremiyorum kitlenmekten korkarak. onun için biraz seyrek girip geçen bütün yazılarırın da okuyorum biliyorsun.
bugün sayfana bayıldııım .Allah nazarlardan saklasın,hiç ayırmasın birbirinizden..))

Sanem dedi ki...

Merhaba Gamze. İade-i ziyarete geldim ben :)
Temizlik yapmayı ben de çok severim. Bloğuma ise senin kadar sık giremiyorum (malum Yağmur)ama mümkün olduğunca bakmaya çalışıyorum.
Fotoğraflarınız çok güzel. Allah hiç ayırmasın ve bir ömür boyu mesut etsin. Her zaman beklerim.
Sevgiler...

tılsım dedi ki...

Ooo çok marifetli ve hamaratız nazar değmesin =). Resimler de çok güzel çıkmışsınız. allah bir ömür boyu mesut etsin =).

Kendine dikkat et.
Hoşçakal...

ezgi* dedi ki...

Slm canımmm :)
Blog uma son yazımı yazdım DUHA cım seni sobeledimmmm :) Ayrıca takıntılarımdan bahsettim :)Okursan yorum yapmadan çıkma öptmm

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

teşekkür ederim canım, bencede , hiç sevilmez mi? Sen yapabildinmi yukrı reim...

Gamzeli dedi ki...

yağmur Damlası,

teşekkür ederim ablam, seninde ramazanın mübarek olsun.Biliyorum, olsun ama unutma sakın kızını :)

Öptüm

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

merhaba
Hoşgeldin sayfama, beni memnun ettin...
bende çok seviyorum temizliği ve blogumada her gün bakarım , seviyorum çünkü..

teşekkür ederim, amin, her zaman beklerim..

Gamzeli dedi ki...

Tılsım,

Yok canım hamaratlıktan değil o...
teşekkür ederim, beğendiğine sevindim resimleri...Amin..

Sende dikkat et, bu arada hoşgeldin
öptüm

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Slm,

Bakayım ama istersen, Duha'nın kendi sayfasına yaz sobelediğini, burada görmeyebilir.Öptüm.

loungetime dedi ki...

Al benden de o kadar. Temizlik yapmayı seviyorum ama fırsatsızlık ve akşam ki yorgunluktan pek yapamasam da o bile uyuyor.
Yemeklerinin resimlerini de bekliyoruz. Belki ilginç değişik bir şeylerle karşılaşırız.

pamuk dedi ki...

yeni gelin hamarat olucak tabi :)) ne güzel temizlik yapmayı sewen biri war aman nazar degmesin ayrıca eşinle çok yakışıyosunuz çok da güzel bi gelin olmuşsun mutluluklar size ha bu arada hayırlı ramazanlar

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Haklısın bazı akşamlar benimde canım hiç iş yapmak istemiyor vallahi...Bu arada makinem artık elimde herşeyi çekeceğim :)

Gamzeli dedi ki...

pamuk,

Olalım azcık, çocuğumuz yokken bakalım çocuk olunca nasıl olacağız...teşekkür ederim canım amin...Sana da hayırlı ramazanlar :)

ezgi* dedi ki...

Ona söyledim zaten ben onu sobelediğimi :) bu aralar kerkes en sevdiği kokuladan sobeleniyor :) bende aynen öyle yaptım :) uyardığın için saol.öptm

ezgi* dedi ki...

ya gamze cim beni sobeledin ama bn yapmayı sevdiğim 3 şey değil başka konulardn bahsettim düzeltiyorum şimdi düzeltilmişinide görün:) ii akşamlar

ezgi* dedi ki...

EVETTT ŞİMDİ OLAYI ÇÖZMÜŞ BULUNUYORUM..VE SADECE DUHAYI DEĞİL SENİDE SOBELİYORUM...BU OLAYI SEVDİM.EE YENİ BLOG UM OLDUĞU İÇİN HEYECANLIYIM TABİİ :) YAZIMI OKURSAN SEVİNİRİM ÖPTM

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Söylediysen sorun yok canım :) Bakıcam hemen düzeltilmişinide göreyim :)

Demek yine sobelendim, teşekkür ederim ben seviyorum bu ebe sobe işini yaa, öptüm canım
iyi akşamlar...

ezgi* dedi ki...

HABER VERDM CANIM SORU YOK :) AYRICA EBE SOBE İŞİ BENİMDE HOŞUMA GİTTİ :) RİCA EDERİM.. :) İYİ AKŞAMLARR... ÖPÜYORUM

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

tamam o zaman :) Gerçekten hoş bir iş, hep yapmak gerekiyor, hem birbirimizi tanımış oluyoruz böylelikle :))

İyi akşamlar canım, öptüm

matematikçi dedi ki...

slm,
resimler harika mutluluğunuz daim olur inşallah.Cevap için çok teşekkür ben muğla milas ta öğretmenlik yapıyorum izmir i çok özledim valla
bereketli ramazanlar diliyorum sana

Adsız dedi ki...

Canım sen hamaratsın hem de mis gibi ayrıca fotoğraflar harika, çok güzel olmuş topuzun :)

öperim kocaman

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Gamzelicim ramazanaın hayırlı olsun buarada resimler süper çıkmış maşşallah diyorum sevginizde hep daim olsun:)

Zehra dedi ki...

temizlik yapmayıo bende çok seviyorum :) tertip benim için çok önemli :) yemek yapmasını her ne kadar bilmesemde mutfağa girmeyi çok seviyorum :)) annem beni sakarlığımdan dolayı sokmasada :D:D:D

iyi geceler canım benim :) öperim..

uykucu dedi ki...

gamzelim bende seni sobeledim bak..

Gamzeli dedi ki...

Matematikçi,

Teşekkür ederim...aaa ne kadar güzel bir mesleğin var, İzmir hakikaten özlenilecek bir şehir...Bu arada senin blogun var ama yazı yazmıyorsun galiba...

Teşekkür ederim, bende sana bereketli ramazanlar diliyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Teşekkürler canım, elimden geldiği kadarı ile temiz olmaya çalışıyorum. Teşekkür ederim, kuaförüm başarılı :)

Öptümmm seni

Gamzeli dedi ki...

Zilsizzarife,

Teşekkür ederim canım, seninde ramazanın hayırlı olsun..Resimleri beğendiğin için teşekkür ederim...Amin canım amin...

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Bende mutfağa girmesini çok seviyorum..Ama arada bir benimde sakarlığım tutuyor canım :))

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Hemne bakıyorum canım, 2 sobem oldu, en kısa zamanda cevaplarım :) Öptüm...

ezgi* dedi ki...

GAMZECİM SLM..
YA BEN BUGÜN BLOGLARINIZI TAM OLARAK İNCELEDİM.ZATEN ÇANTANDA TAŞIDIKLARINI BİR NEVİ ANLATMIŞSIN...O YÜZDEN KONUYU DEĞİŞTİRDİM.."EN FAVORİ 5 GİYSİNİZ." ÖPTM CANIM HADİ BBY

Kayhanoviç dedi ki...

gamze geç döndüm malesef ama sen bu tasarım işini halletmişsin coktan:) hem blogger kulanmayalı baya oldu değişti sanırım

aquamarine dedi ki...

blog konusunda tamamen katılıyorum sana. bir gün giremesem içim rahat etmiyor benimde:))

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Selam canım...

Evet onları cevaplmıştım, en kısa zamanda yerine getireceğim görevimi, evdeki beğendiğim kıyafetleirmin fotosunu çekeyim öyle yayınlayayım, o yüzden biraz zaman alabilir canım..

Öptüm seni

Gamzeli dedi ki...

kaynahoviç,

Yok şablonu değiştirmedim, sadece yeni resim koydum, yinede cevap verdiğin için teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Aquamarina,

Aynen vallahi, çok alıştım :)

LoLa dedi ki...

merhaba gamzeli,
blog konusunda ben de seninle aynı duyguları paylaşıyorum:)
sevgiler...

ezgi* dedi ki...

TAMAM CANIM BEKLİORUM.HADİ ÖPTM :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

eee İzmir kızları hamarat olur(öhhö..)temizliği ,yemeği çok severler çünkü evlerini,yuvalarını çok severler...
seni seviyorum....
(bu arada yaşasın sayfana girebildim....)

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM SEN YAPABİLDİN Mİ DEMİŞSİN.NEYİ?AANLAMADIM ŞEKER?

bidamlacik dedi ki...

http://www.finalsense.com/services/blog_templates/3columns_blogger_templates.htm


bu linkte bir yığın şablon var. Bana da cadı yollamıştı bu linki.:))))
mucx

Gulos dedi ki...

Gamze merhaba canım,
Ramazanın mübarek olsun.Sana template siteleri göndereceğimi söylemiştim.
Aşağıdaki linklerde istediğin gibi bişey bulabilirmisin bilmem.Ama en alttaki linke muhakkak girmen lazım.Hatta ilk olarak ordan başla.İstediğin gibi bir template bulursun inşallah.
Sevgilerimle...
http://findtemplates.blogspot.com/
http://blogger-templates-download.blogspot.com/
http://www.pannasmontata-templates.net/templates/blogger-templates-01-10/

http://weblogum.blogspot.com/2006/04/blogger-iin-template-siteleri.html

Gulos dedi ki...

http://eto-template-rosa.blogspot.com/

Gamzecim bu linktede güzel temalar var.

Sanem dedi ki...

Gamze'cim,
Bloğunun yeni hali hayırlı olsun. Çok güzel olmuş. Renge bayıldım.
Bir de az önce kendimi gördüm linklerinde. Çok incesin, çok teşekkür ederim. :)) Yalnız yanlış anlamazsan görünen ad olarak Sanem'in Penceresi yaparsan çok sevinirim. Çünkü başka adaşlarım da var. İLk bakışta karışmaması için canım. Ama istemiyorsan kalsın tabii. Ben de seni ekliyorum hemen.
Sevgiler...

Gamzeli dedi ki...

Lola lola,

Merhaba, hoşgeldin...
Ne güzel aynı şeyleri yaşıyoruz...

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

tamam canım :) Öptüm bende

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Kişi kendinden bilir işi :)) haklısın, çok seviyorlar...canım benim bende seni çok seviyorum, sayfamı değiştirdim, inşallah bundan sonra rahat rahat girersin :)Öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Sen sordun ya resimi nasıl koydun oraya diye onu dedim sana...

Gamzeli dedi ki...

Bi damlacık,

Teşekkür ederim verdiğin adresler için sayfamı değiştirdim...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Sağol canım, aldım linkleri yine araştırıyorum...öptüm...ilgilindiğin için teşekkür ederim...

Unknown dedi ki...

Gamzecim yeni hali cok guzel olmus blogunun, ay ne hamarat hatunsun sen masallah :) banada bulassa biraz iyi olacak :) biz simdiden yaptik is bolumlerini :) hem yemek hem temizlik yapamam hepsini :) yemek bende temizlik onda :)

Erkin dedi ki...

Merhaba nasılsın? İşe başlayalı sekiz gün oldu yorgunluktan ölsemde eşime ulaşınca akşamları mutlu oluyorum...

Blogun ne güzel olmuş, benimde vaktim olsa bende değiştireceğim...

Gamzeli dedi ki...

Buket,

teşekkür ederim canım...
ee elimden geldiği kadarı ile yapıyorum işte, eşimde arada yardımcı oluyor ama genelde ben yapıyorum :)
Nasıl evlilik :)

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

Teşekkür ederim canım bloğumun yeni halini beğendiğin için :)
Rica ederim ne demek, ismini değiştirdim, benim için hiç bir sakıncası yok canım, sende beni eklediğin için teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

İyiyim sağol sen nasılsın? nasıl gidiyor evlilik...
Gerçekten haklısın, o kadar yorgun oluyoruz ki eve gelince unutuyoruz eşlerimiz sağolsun :)

Hoşgeldin tekrardan :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Hamaratmı hamarat,temiz mi temiz...eee daha ne olsun:)

ZRPNDT dedi ki...

Yeni şablon çok cici olmuş ama zor yükleniyor sayfa istersen görüntülenen post sayısını biraz azalt ;)

Unknown dedi ki...

Blogun böyle güzel olmuş..

Calimero Mutfakta dedi ki...

Gamzelim.. Blogunun yeni hali cok hos olmus.. Ben de yakin zamanda degistirmistim.. Degisikil iyi oluyor.. Ellerine saglik.. Mor ve lilalar cok yakismis..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

kız böcük.:)) şıp diye girdim sayfana..:)))
oooh bu ne rahatlıkmıııış..:))))
güle güle kullan.:))

DRNEFES dedi ki...

fotoğraf çok hoş bayıldım..
yeni blogun da çok tatlı olmuş pembiş pembişlere devam..
hayırlı ramazanlar canım..

---OPTiO--- dedi ki...

canimm benim...mis gibidir evin eminim :) ...

bu ara yokum bu arada..abim geldiya nete cok gelemiyorum..haberin olsun canim..sakin kirilma ugramiyorum diye..olur mu..kocaman öpüyorum seni..bi haftaya kadar dönüyorum almanyaya , dönünce bol bol ugricam, hepinize ...kocaman öptümm

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

aaa ben de hemen girdim yaşasın...
ve çok şeker olmuş,kendileri gibi...:)))

Adsız dedi ki...

merhabalar,
blogun cok güzel olmus, resminizde konusuyor yani...allah nazarlardan korusun...basarilarinin devamini dilerim canim...sevgi ve saygilarimla...öptüm

Unknown dedi ki...

Gamzecim biz evlendik ama hicbir sey anlamadik henuz, 3 gun sonra damat ben dondu Londra'ya :( biz yine telefonda ve msnde konusuyoruz :) degisen birsey yok yani simdilik, cok optummmm...

TATLI CADI dedi ki...

Hamarat arkadaşım,zaten izmir'in kızları çok hamarattır benim Figen diye bir arkadaşım var izmirli o da senin gibi becerikli ve deeeeee çok güzel ya neden siz böylesiniz kıskancam şimdi.Çok öpüyorum canım seni.

BALDAN TATLI dedi ki...

Süpersin ne diyeyim. Valla ne söyliyeyim. Ben bu kadar temizliği sevemedim.

Zehra dedi ki...

gamzecimm daha dün geldim sanırım bloguna bugün geldiğimde değişmiş gördüm :) çok güzel olmuş :) güle güle kullan :) eski sayfan biraz yavaş açılıyordu :)

öperim seni fıstık :)

Gamzeli dedi ki...

Zilsizzarife,

Yok canım :))

Gamzeli dedi ki...

Fz,

Teşekkür ederim, peki hemen azaltacağım ...

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Teşekkür ederim Canım :)

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

teşekkür ederim canım :) Çok iyi oluyor, insanın gözü gönlü açılıyor doğrusu...Bende ilk bunu gördüm ve çok hoşuma gitti hemen değiştirdim...

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Ayy çok sevindim, iyiki değiştirmişim o zaman :) teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Menapoz Abla,

teşekkür ederim canım :) Pembişciğim ben :) Sana da hayırlı ramazanalr şekerim :)

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Sanırım öyle :)))
Canım benim haber verdiğin için sağo, sen bak rahatına , Almanya'ya dönünce bekliyoruz...bende seni çok çok öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Çok sevindim buna yaa :) teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Ayşen,

Merhaba :)

Hoşgeldin, teşekkür ederim..:Amin...Sağolasın, bende öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Buket,

Kıyamam ben size, kötü olmuş ama olsun en yakın zamanda sende eşinin yanında olursun inşallah...Öptüm canım seni...

Gamzeli dedi ki...

Tatlı Cadı,

Teşekkür ederim canım, ay bilmem ki...Şımarayım bari :)))) Yok yok şımarmak bana yakışmaz :p Hadi senide İzmir'li yapalım olmaz mı?

bende seni çok öptüm canım:)

Gamzeli dedi ki...

Baldan tatlı,

Hoşgeldin...
Teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Değiştirdim canım :) Bu şablon çok hoşuma gitti...Teşekkür ederim..