27 Eylül 2007

"Kısa Kısa"

Dün akşam eşimle dışarıda yedik yemeklerimizi, beraber karşılıklı özlemişim bayağı :), hem muhabbet ettik hem güldük..Çok güzeldi ama ben biraz üşüdüm yemek yerken keyfim kaçtı gece kötü oldum ama bugün biraz daha iyiyim...

Akşama iş arkadaşım iftara çağırdı orada olacağız, kendisi iş yerinden arkadaşım, eşide benim mahalleden arkadaşım :)aralarını yaptık, ablamın düğününde tanışıp evlendiler,çok da güzel oldu umarım hep böyle devam eder..Allah bozmasın mutluluklarını :)

Geçen hafta doktora gittim kontrol için, yani kist için. Heyecanlıydım ya kötü bir şey derse doktor ya daha çok büyüdü derse diye ama çok şükür ki doktorum kistin kalmadığını eridiğini ve ara ara olacağını( oda her bayan da olurmuş zaten ) eğer ağrım olursa ağrı kesici içeceğimi söyledi. Çok sevindim, doktora annemle gittik, anneme yanımda girmesini söyledim heyecanım yatışsın diye :)

Hemen çıkınca eşimi aradım ve tam tersini söyledim, üzüldü :( sonra daha fazla üzülmesin diye gerçeğini söyledim, o da çok sevindi… Canım kocam benim bayağı üzülmüş demek ki :)

Hoşça kalın

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

59 yorum:

pembiş dedi ki...

allaha çok şükür canım.çok sevindim kist'in kaybolmasına.allah bir daha yaşatmasın.muratta 2 saate kalmaz geliyo bakalım buzlar biraz eridei gibi.
herşey gönlüncü olsun inşallah.
öpüyorum

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

slm ben tuba,kocalar bizden daha çok üzülüyor arkadaşım,korkuyorlar panikliyorlar,kendimden biliyorum karnem çıksın ben de gidecem doktora bakalım bendeki neymiş...mutludan gördüm bloğunu bi ziyaret edim dedim...kendine iyi bak.

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
çok sevindim geçmişler olsun ,havalar çok değişken kendine iyi bak
sevgilerimle

Dilek35 dedi ki...

gamzelim allah herşeyi gönlüne göre versin güler yüzlü sevecen hemşerim benim o kistlerden bendede çıktı zararsızmış eşinle mutluluğunuzunda bir ömür boyu daim olsun kendine iyi bak öptüm

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

aaaa adama öyle kötü şaka yapılır mı yazııık.:(((

çooook sevindim gerçekten,sorun çıkmadığına.:))
Allah'a emanet ol.:)
benim sayfamda ki yeni ilahiyi dinledin mi????

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

Sağol canım, bende çok sevindim :) Amin...Hadi canım inşallah...Bir daha sorun yaşmazsınız umarım...Öpüm seni..

Calimero Mutfakta dedi ki...

Gamzelim,
hadi gelmis gecmis olsun..
kendine dikkat et.. aksamlari artik epey serin oluyor.. hatta sabahlari ise gelirken bile usuyor insan..

Gamzeli dedi ki...

Evdeki huzur, zenginlik budur,

Hoşgeldin canım
Haklısın onlar üzülüyorlar ama belli etmiyorlar, sende demi var ağrı, git canım hemen zaman geçmeden...; ii yapmışsın her zaman beklerim, sende kendine iyi bak...

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Sağol canım, evet çok değişken, her an hasta olabiliriz..Öptüm candan'cım :)

Gamzeli dedi ki...

Dilek35,

Amin ablacım, evet zararsızmış, sağol canım, sende kendine iyi bak öptüm...

Gamzeli dedi ki...

yağmur damlası,

Yapılır, tepkisini ölçtüm, bakalım ne yapacak diye :))

bende çok sevindim ablacım çok korkuyordum, daha çok ilerledi diye
Dinledim tabikide çok güzel yaa, tüylerim dikn diken oldu vallahi :)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

yok onu dinlediğini önceki yazı da yazmıştın zateen:))
ben akşam ing. müziksiz bir ilahi koydum,onu diyorum:)))

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun çok, her kadının başına gelen bir şey..Eee şimdi sıra bebekte o zaman..:))

ezgi* dedi ki...

merhabaa..aldım mesajını ama her zman ki gibi burayaa mesaj bırakıyım dedim :).bu arada geçmiş olsun.öptmm :)

Gamzeli dedi ki...

yağmur damlası,

Yok canım dinlemedim, hemen dinlemek için sayfana gidiyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Canım, bebeğe daha var...gerçi bizim dememizle olmuyor allah ne zaman nasip ederse o zaman olurda, artık önümüzdeki yıl düşüneceğiz, şuan için erken :)

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Sağol canım :)

Adsız dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, ohhh bak güzel haberleri aldın bile :) mucxxx
ayrıca iyi eğlenceler tatlım

kakaolusevgi dedi ki...

canım benim,içim rahatladı vallahi.ohhh,oh,ALLAH BİR DAHA GÖSTERMESİN.
EŞİNLE DE HEP MUTLU MUTLU YEMEKLER YİYİN İNŞAALLAH,ARADA DIŞARDA DA YALNIZ İYİ GİDİYOR MUHABBET.
BU AKŞAM DA SÜPER GEÇER İNŞAALLAH.ANLATIRSIN :))

CRESCENT dedi ki...

Geçmiş olsun, ne zamandır uğrayamıyordum sayfan da güzel olmuş :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli pasta,

teşekkür ederim canım, evet rahatladım vallahi...Öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

Amin canım..Evet yaa süper oluyor ben çok seviyorum, tabi yazın dah bir başka oluyor yemek yemek şöyle ılık ılık esintide :) bide hoş sohbet oldumu keyfimize dicek yok :))
İnşallah canım anlatırım tabikide :)

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

Hoşgeldin, teşekkür ederim :)

Erkin dedi ki...

Geçmiş olsun. Adamcağızı ve bizi üzme lütfen.

Mutluveumutlu dedi ki...

Ne iyi yapmışsınız başbaşa iftar dışarıda yapmakla.
İyileşmene de çok sevindim.
Öpüyorum çok

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

teşekkür ederim, tamam bir daha üzmücem :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Evet canım, ya arada iyi oluyor böyle..Çok seviyorum eşimle birlikte yemek yiyip muhabbet etmesini :)

Serra dedi ki...

naSi kiydin yaf, yazik.. :)
neyse ki uzatmami$sin da soLemi$sin gercei.
cok gecmi$ olsun cnm.

~Serra

Sanem dedi ki...

Gamze'cim
Geçmiş olsun. Havalar hasta olmaya çok müsait. Dikkat et kendine.
Kist olayı için de ayrıca sevindim tabii. İlerlememesi çok iyi. İnşallah bir daha korkutmaz seni. Öpüyorum canım.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ihhhh ne fenasın kız,adamın yüreğine inmiştir valla ...
sorun olmamasına çok sevindim

Murat Artan dedi ki...

geçmiş olsun.
kist deyince birileri bana bişeyler oluyor,nitekim etrafımda senin gibi bu halden muzdarip olan sevdiğim insanlar oldu neyseki hep temiz çıktı ama işte onun sıkıntısı bile kötü bir şey.

havalar da gece serinledi,milleti görüyorum foşur foşur;) dikkat etmek lazım.

Damak Tadı dedi ki...

Gamzeli'ciğim,
Çok sevindim canım,tekrar geçmişler olsun..Eşinin yüreğine inmiştir ilk anda,yazık..))Arkasından müjdeli haberi alınca sevinmiştir.))

Hep mutlu ve sağlıklı olun canım.

Sevgilerle.

loungetime dedi ki...

Ya neden üzdün şimdi eşini. Şimdi biz enişdenin yanındayız. Yanlız değil yani.
Kistin geçtiğine sevindim. Kontrole sık sık git yinede. Allah korusun. Aslında benim de gitmem lazım hiç gitmiyorum. Bir şey olsa haberim olmayacak . İşte sevmiyorum muayenesini. Sinir testi de isterler. Gücümü toplayıp gitmeliyim.

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
kistin erimesine çok sevindim.Eşler daha çok üzülüyor bu gibi durumlarda.Ellerinden bişey gelmiyeceğini düşünüyorlar galiba.
Onların sevgileri yeter dimi ama :) .
Allah muhabbetinizi daim etsin.
Bazen başbaşa yemek yemeği özlüyor insan.
Sevgilerimle..

pamuk dedi ki...

çok sevindim bi sorun çıkmadığına çok şükür adamcağızı da üzmüşsün bayağı yazık bee

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Yok canım fazla uzatmadım :))
sağol canımcım...

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

Sağol canım, haklısın artık havalar müsait hasta olmaya, dikkat ediyoru ama yine de oluyorum işte..
Şükür ilerlememiş, inşallah canım bende öptüm seni :))

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

İndi ama sonra geçti :)) Sağol canım...

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Şükür, temiz çıkması önemli, korkutuyor insanı ufakta olsa
ne kadar dikkat ederse insan o kadar üstüne geliyor gibi sanki...

Gamzeli dedi ki...

Damak tadı,

Hoşgeldin canım, teşekkür ederim...Evet indi ve son anda düzeldi.
İnşallah canım, hepimiz olalım inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Üzdüm ama bir anda sevindirdim :) Evet canım geçmiş, şükür iyi oldu :) Bence hemen git ve hiç vakit kaybetme, bende devamlı gideceğim...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Sağol canım, evet üzülüyorlar, dediğin gibi ellernden birşey gelmediği için olabilir.haklısın onların sevgileri yeterde artar bize.Amin hepimizi inşallah...

Özlüyorum gerçekten...

Gamzeli dedi ki...

Pamuk,

Sağol canım, ama sonra eşimi sevindirdim :))

aynur dedi ki...

gecmis olsun gamzeli kotu birsey cikmadigina sevindim . Yakin arkadaslari bas goz etmekde guzel olmus kendinize daha yakin saglam dosluklar kazaniyosun 2 tarafda arkadas olunca. allah mutluluklarini bozmasin. Resimlerde super cok guzel gelin olmussun

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

GAMZE, GÜLOŞ VE FZ geçen gün izlediğimiz dizileri yazdıkya, arkadaşların çoğu menekşe ile halili tavsiye ettiler bende blog arkadaşlarımın zevkine güvenirim, you tube dan ilk üç bölümü bir solukta izledim gayet güzel ve sürükleyici bir dizi, yalnız halil beni deli etti yahu bir adam ancak bu kadar rahat olur dizinin tek hatası halil. daha olgun daha akıllı biri için yazamamışlarmı bu senaryoyu adam başlı başına bir hata yaa beni deli etti.. menekşe o kadar fedakar bir kız, bu son derece rahat pervasız umursamaz ve sorumsuz, bi defa dönüp dönüp taksime gelmesi çok salakça yahu seni orda belalıların arıyor, kızın abisi kocası arıyor ne diye daha oraya gidiyorsun ısrarla çakıldı kaldı taksime hani eskiden istanbulda yaşamamış olsa diyecemki başka yeri bilmiyor bir de istanbulda yaşamış bu. her seferinde taksimde heykelin orda olmaları beni gıcık etti. cep telefonunu ne yaptı bu halil? neyse gittiler eski nişanlısının evine orasıda tam bir saçmalık tehlike nerde halil oraya çekiyor kızı herneyse hadi gittiler diyelim sen ne diye eski nişanlın olduğunu söylemiyorsun menekşeye. herşeyi saklıyor kızdan. oraya gidince öğreniyor menekşe bazı şeyleri. güvenini kaybediyorsun kızın. haaa birde menekşenin yanında eski nişanlısının elini tutuyor sarılıyor falan hadi geçtik bunları birde canım cicim bitanem diyor ya biraz daha dikkatli olsana, olum bu kız sevgiyi safça yaşıyor gelemez öyle şeylere... bir de eski nişanlısının evinde bacak bacak üstüne atmış sanki kendi evi dışardaki korumalar bir görse adamın umrunda değil, bir de ona buna dikkatli ol diyor önce sen dikkatli ol. tabi kız yaptı yapacağını aşkını da yanına alıp gitti... bravo menekşe bir de yusuf var dizideki iyi karakterlerin başında helal olsun ona daha ilk bölümde onun iyi kalpli olduğunu anlamıştım. dur bakalım sonraki bölümlerde ne olacak yalnız şunu söyleyeyim halil menekşeye göre biri değil çok salak daha akıllı birini yazmalıydı senaristler :) uzun bir yorum oldu çünkü gerçekten sinirlendim halile :)

Gamzeli dedi ki...

Aynur ,

Teşekkür ederim canım, çok şükür kötü bişey çıkmadı..Evet canım iyi oldu evlendirdik, Resimleri beğenmene teşekkür ederim , öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Ayyy sorma Gökhan yaaa, haklısın bende çok sinir oldum hatta eşim bile sinir oldu, sen tut kızın yanında bitanem artık hep senin yanındayım diye..O halilin istediğinden değil senaryoyu kim yazdıysa onun yüzünden, biraz değiştirse daha iyi olacak, kız çok masum ya kıyamam ben ona :((

Adsız dedi ki...

canim benim cok dikkat et kendine...
hic bizaman hic bi türlü hastalik olmasin hayatinizda...kocaman öpüldün...

TATLI CADI dedi ki...

Gamzelim geçmiş olsun canım.Sonucuna çok sevindim.
Ah anneler olmasa biz naparız her derde deva süper varlıklar onlar ,yanımızada olmaları bile iyi hissetmemize yetiyor.Çok öptüm seni kendine dikkat et emi.
Ayrıca fotolar süper maşallah sen yanına bi nazar boncuğu koy gözümüz değer sonra.

DRNEFES dedi ki...

oo foto remzinin reklamını da yap bu arada..ben de çok severdim o fotografcıyı..çok güzel olmuş hepsi..
geçmiş olsun canım sevindm senin için..ben de aynı dertten muzadriptim..sürekli ilaç kullanmıştım ve 3 ay once küçüldüğünü solemişlerdi..uçmuştum havalara..insanın moralini bozuo ya büyümüş mü noolmuş die stres yapıo:(

zerrinceelisleri dedi ki...

gece turundayım sevgilerimi bırakıyorum yakala

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

nerdesin gamzelim ,merak ettim seni...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım, yorumum çıkmamış. İyi olmana çok sevindim. Eşini de nasıl kandırmışsın seni hınzır. Daha güzel günleriniz, akşamlarınız olsun.:))

Gamzeli dedi ki...

Optio,

ne kadar dikkat edersem hasta oluyorum...Amin canım, inşallah hiçbirimizin olmasın...Bende seni çok öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Tatlı Cadı,

Sağol cnaım, tabikide her zaman yanımızdalar, bende seni çok öptüm.
Teşekkür ederim, beğendiğine sevindim, 41 kere maşallah, aman nazar değmesin hemen yanına bir tane koyayım :)

Gamzeli dedi ki...

Menapoz Abla,

Yaptım tabiki yaparımda süper çekiyor resimleri yaa..
Ben ilaç kullandım ama sadece 10 gün kadar sonra zaten geçmiş, öptüm canım sana da geçmiş olsun...

Gamzeli dedi ki...

Zerrin,

Hoşgeldin sayfama :)

Teşekkür ederim, her zaman beklerim :)

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Bu aralar yoğunluktan pek giremedim sayfama, merak edip sorduğun için teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Bazen oluyor bende de öyle yazdığım yorum çıkmıyor, sağol canım...Eee ne yapayım aklıma öyle hınzırlık yapmak geldi, amin canım, inşallah hepimizin olsun..