24 Eylül 2007

"Hafta Sonum Telaşlı Geçti"

C.tesi günü iş arkadaşlarım yemeğe geleceklerdi...Birkaç yemeğimi cumadan yaptım, sadece c.tesiye az birşey bıraktım.Az diyorum ama c.teside işten geldikten sonra bir giriştim hazırlanmaya taaki arkadaşlarım gelene kadar.Onlara güzel güzel yemekler yaptım, çok beğendiler, hiç oturmadım, hep ayaktaydım, zaman nasıl geçti anlamadım bile :)

Masamın resimlerini çektim, Renkler'ciğim senin için :) Bak bakalım beğenecek misin? Tatlı olarak Tavuk Göğsü vardı ve ben onu fotoğraflamayı unuttum, yedikten onra geldi aklıma :) Yemklerden, kurufasülye, kıymalı bamya, pilav, mercimek çorbası , marul salatası ve meze diye bilinen birkaç bişey vardı, onları zevkle hazırladım çok hoşuma gidiyor hazırlaması :)Kendileride ailelerinden uzakta ev yemeklerinden uzakta yaşadıkları için benden kurufasülye istemişerdi sadece, hepside ondn yedi, afiyet olsun hepsine :) Eğer isterseniz mezelerimin tariflrini veririm, çok kolay ve çoğunuz biliyorsunuzdur.

Pazar günü, eşim çalıştı. Bende salonu ve diğer tarafları temizledim, çamaşır
yıkadım, önceki akşam ev kirlenmişti, kirlenmişti derken dökülenler saçılanlar falan vardı en iyisi dedim güzel bir temizlik yapayım bu hafta rahat edeyim dedim, akşamada teyzeme iftara davetliydik, kuruyan çamaşırlarımı topladım teyzemden geldikten sonra ütülerim dedim, bu hafta dinleneyim diye biraz :)

Teyzeme gittik, yemeğimizi yedik ,içtik, oturduk, uzaktan yengemler gelmişti,epey bir bizi güldürdüler, allah hepimizi güldürsün, en kötü günlerimiz böyle geçsin...
11 gibi teyzemden kalktık ve eve geldik, ben gündüz yıkadığım çamaşırlarımızı ütüledim , eşim tv de maç özeti izledi ve yattık..

Bugünde iftara annemlere gideceğiz, balık yapacakmış, hiçde sevmem ya :)))

Dip Not: Arkadaşlar ben balığı severim hemde çok , onu lafın gelişi yazdım öyle, annem ben ve eşim balığı sevdiğimiz için yaptı :)
Hepinize iyi haftalar

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

47 yorum:

pembiş dedi ki...

günaydınlar.

ne kadar güzel bir hafta sonu geçirmişsin allah neşenizi daim etsin.bu arada ellerine sağlık masan ve yemeklerin çok güzel görünüyor.

güzel günler :))))))

Mutluveumutlu dedi ki...

Gamze'cim, maşallah ne güzel bir sofra. Allah misafirlerle dolu böyle güzel sofraları daim etsin canım.
Marifetli hatun, döktürmüşsün valla, temizliğinide yapmışsın, oh daha ne olsun.
Öpüyorum çok seni ve iyi haftalar diliyorum.

Gulos dedi ki...

Gamzecim ellerine sağlık.
Mezeler harika görünüyor.
Masa örtüne bayıldım.
Haftasonundan işleri yapmak iyi oluyor.Sonra hafta içi çok yoruluyor insan.
Öpüyorum canım.
Görüşürüz.

Calimero Mutfakta dedi ki...

iftar sofraniz cok guzel olmus ellerine saglik.. ayni yemek takimindan benim de var:):) bizim de gecen hafta hep iftarlarla gecti ilk kez sanirim bugun esimle basbasa iftar yapacagiz:) yarin ve carsamba yine davetliyiz:):) guzel bir hafta dilerim..

kakaolusevgi dedi ki...

MARİFETLİ KIZ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM.HAVUÇ SALATASIYDI O DİMİ?ÇOK SEVERİM,ÇOK.DİĞERİ NE ANLAMADIM?
MAÇ ÖZETLERİ BİTMEZ ŞEKERİM,BİZİM EVDE SONBAHAR GELDİ,MAÇLAR BAŞLADI :)))
BUGÜN DE İYİ İFTARLAR SİZE,ANNENLERLESİN ,NE GZÜEL.

ezgi* dedi ki...

merhabaa...hakkatten süper gözüküyor ellerine sağlık :O)aldım mesajını cevapta bıraktım ama burayada mesaj bırakmazsam içim rahat etmiyor :)öptüm iyi haftalarr

Gamzeli dedi ki...

denizimiz,

Merhaba canım :)
Amin, sağol.Beğendiğine sevindim :))
Öptüm

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Sağol canım, amin.Yok canım ne döktürmesi karınca kararınca yaptım birşeyler işte :) Bende seni öpüyorum iyi haftalar canım...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Sağol canım, beğendiğine sevindim..
Evet gerçekten çok iyi oluyor, hafta içi rahat rahat oturuyorum...
Öpüyorum canım seni ve Güloş'u...

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mufakta,

Sağol canım, ne güzel takımız demekki seninle :)) Bizde sadece 1 kere başbaşa yedik diğer günler hep ya birileri vardı yada birilerine gittik...
Bende sana güzel bir hafta dilerim...

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Sağol tatlım :)
Evet, havuç salatasıydı çok hoş birşey ve çok lezzetli...Diğeride patates oda çok güzel, aynı püre gibi oluyor..
Ayy sorma hiç bitmiyor, aynen canım bizde de öyle oldu, ne varsa şu maçlarda :))

Evet annemlerdeyiz, çok seviniyorum oraya giderken, daha dün akşam gördüm ama yinede çok mutlu oluyorum :)öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Merhaba :)

Teşekkür ederim. bende senin gibiyim, herkese uğrar yorumumu bırakırım, yoksa içim rahat etmez :)

Öptüm , iyi haftalar...

renkler dedi ki...

Eee, yeni gelinsin, oturmayacaksın tabi:-) Canım, o koşturmacanın içerisinde bir de benim için resim çekmişsin, sağol. Masa da yemekler de çok güzel görülüyor. Ellerine sağlık. Soldaki meze havuç kızartması üzerine yoğurt sanırım. Ben de çok yaparım. Mayonez koymam, sadece sarımsaklı süzme yoğurt koyarım. Nefis olur. Canım çekti. Akşama yapayım ben de...

Gamzeli dedi ki...

renkler,

Güzel oluyor koşuşturmak, oturmam tabikide... renkler,

Güzel oluyor koşuşturmak, oturmam tabikide :)tabikide çekerim daha gelen olursa çekecem resimleirni senin için, havuç kızarması değil ben haşladım, hani herkes oruçlu yaa, yağlı olmasın diye, üzerine de sarımsaklı yoğurt döktüm çok hoş ve güzel oldu bende çok severim...

Öptüm canım..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

benim hamarat becerikli kızıııım.:))
ellerine sağlıık..))
ama meze deme şunlara yahu.soğuk yemek,salata filan de.:))

aynur dedi ki...

masa cok guzel gorunuyo eminim cok leziz olmuslardir senin ellerine saglik yiyenlerede afiyet olsun.
ayrica bende balik sevmem ama hamilelerin bolca tuketmesi lazimmis bende kapsullerle idare ediyorum onlari yutmakda cok zor mecburen aliyorum.....

ev perisi;) dedi ki...

"Şahanesin canım ellerine sağlık!
Oldun sen;)))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım ellerine sağlık. Eminim tadı da görüntüsü kadar güzel olmuştur. Öpüyorum güzel ve becerikli kız.:))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

nefis yemekler yapmışsın,masan süper ellerine sağlık...ama nasıl balık sevmezsin inanmıyorum...:(

Gamzeli dedi ki...

Yağmur damlası,

teşekkür ederim ablam :)
Tamam demiyorum aslında öyle yazmayacaktım ama aklıma başka bişey gelmedi ondan yazdım, soğuk yemek :)

Gamzeli dedi ki...

Aynur,

teşekkür ederim canım :)
Ben balığı çok severim, o yüzden annem yaptı :) Evet canım yemelisin çok faydalı bir besindir balık...

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

Sağol canım :)

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Sağolasın ablam , gerçekten çok güzel oldu...
Bende seni çok öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

teşekkür ederim canım...
Ben balığa bayılırım, her daim canım çeker yemezsem ölürüm o kadar çok severim yani :)))

pembiş dedi ki...

maleseff canım barışamadık.ve dün akşam beni görmeden ankaraya gitti çok ağırıma gitti bütün gece uyuyamadım.

Adsız dedi ki...

Valla şeker ilk günler bu davet olayları insanı yorsada sonrasında alışıyor insan ne güzel geçmiş sizinde :) Bu arada bende seni ekledim bağlantılarıma canım.Sevgiler

loungetime dedi ki...

Ellerine sağlık döktürmüşsün Gamze'ciğim.
İşten sonra o kadar iş ve yemek bilirim zordur. Öpüyorum.

Dilek35 dedi ki...

bizim marigfetli gelinim neler yapm� b�yle d�kt�rm� valla ellerine sa�l�k bildi�in de�i�ik mezeler varsa yaz�ver olurmu bal�k dedinde haftada 2 kez yerim bay�l�r�m ben bal�a �imdi bide sardalya mevsimi imkan�n�z varsa mangal yap�n ama az pi�irin kurutmay�n m�mmmm nefis oluyor tavas�da bu�ulamas�da harikaaa ayyy can�m �ekti bak �imdi af,iyet olsun benim yerimede ye olurmu �pt�m

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

Çok üzüldüm yaaa, demek oda bayağı bir sinirlenmiş ama sıkma kendini düzelir canım ...
hadi öptüm seni..

Gamzeli dedi ki...

Eda Suner,

Haklısın cnaım yoruluyor insan ama ben alıştım galiba artık...teşekkür ederim canım...

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

teşekkür ederim canım...gerçekten zor ama ben zevkle yaptım...Öptüm canım seni ve Sude'yi...

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Var birkaç tane daha , eğer daha yeni yeni öğrenirsem yazarım buraya ablacım senin için, eğer seninde olursa sen de yaz olurmu?
Ahh mangalda da ne jhoş oluyor balık ya, biz balığı fırında yaparız çok güzel oluyor o kadar yağda çekmiyor..Ayy bak yine canım çekti benim :)
Öptüm ablacım...

kakaolusevgi dedi ki...

NASIL GEÇTİ TATLIM ANNENLERDE İFTARINIZ?BALIK KONUSUNU NE YAPTIN?

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Çok güzel geçti canım, bir balık yedim ki sorma çok güzeldi şuan olsa yine yerim vallahi :)))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

masa gerçekten güzel görünüyor oruç oruç :)

Erkin dedi ki...

Oh oh ne güzel siz öndesiniz biz işlerimizin yoğunluğundan hiç kimseyi daha davet edemedik. Ellerine sağlık sofra çok güzel gözüküyor.

kakaolusevgi dedi ki...

OHHH,AFİYET OLSUN,ANNENİN ELLERİNE SAĞLIK.DEMEK O KADAR GÜZEL YAPMIŞ Kİ,BALIK SEVMEYEN BİLE YEMİŞ BAKSANA.AMA ANNELERİN YEMEKLERİ YENMEZMİİ?DOYUM OLMAZ :))

Unknown dedi ki...

Ama oruçluyken okumak zor oluyor birde resimleri olunca yutkundum valla:)))iftardan sonrada vakit olmuyor blog okumaya..ellerine sağlık...Balık bizde ailecek severiz...

Mutluveumutlu dedi ki...

Gamze'cim evindeki süsler konusunda seni sobeledim. Bloğuma bakarsın, cevaplarsan sevinirim canım.
Öpüyorum çok

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

beğendiğine sevindim :)

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Bizim ikiay oldu, ama siz yenisiniz daha , sizde ramazandan sonra çağırırsınız...teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

Sağol canım. Balığı hepimiz severiz biz o yüzden annem istediğimizi yaptı...Öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Evet haklısın çok zor oluyor :))Teşekkür ederim canım balığı bizde çok severiz...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Tamam canım, teşekkür ederim, en kısa zamanda cevaplayacağım...Öptüm bende..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

balık konusunda "aaaay imdaaaat" diyecek hale gelmedin mi daha?:)))
şekercim dip notunu renkli ya da kalın yazman gerekiyordu.:))

üstteki sevmem kelimesinin yanında ki gülüşü farketmeyenlar, yazıdaki değişikliği farketmezler ki.:))
iki gündür izliyorum ,gülüyorum.:))

Erkin dedi ki...

yani doğru bizde çağırmak için can atıyoruz zaten, çok güzel bir duygu.

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

eve gerçekten öyle güzel bir duygu :)