4 Eylül 2007

"Hafta Sonunu Evimizde Geçirdik"

Hafta sonunu evimizde geçirdik,

C.tesi günü dayımlar yemeğe aldı bizi, öğlen iş yaptım akşamına yemeğe gittik baya yorulmuşum...

Pazar gÜnü ablamlar vardı, hatta c.tesi yemekten dönerken bize gelmişlerdi,erkekler playstation oynadılar biz ablamla biraz oturup yattık, hemende uyumuşum zaten, sabah güzel bir kahvaltı hazırladım onlara :)Kahvaltı bittikten sonra bir güzel türk kahvelerimizi de içtik ve ben ütü başına geçtim, benim şu herşeyi ütüleme alışkanlığım var ya o yüzden ütüm bayağı çoktu onları ütülerken ablamlada muhabbet ettik...

Teyzemin eşi, geçtiğimiz perşembe günü hastaneye yattı, kalbinden rahatsızlandı, hem ona ziyarete gidelim dedik hemde oradan fuara geçelim dedik...Fuarımız açıldı gitmeden olmaz hani, neyse toparlandık ve çıktık evden, Önce enişteme ordan pizzacıya oradanda fuara geçtik...Amannn ne kalabalıktı milletle yapışa yapışa yürüdük durduk...Çok yorulmuştum, sonra geçtik bir yere oturduk, çok güzel türkü konseri vardı bizde izledik...11,30 da fuardan çıktık, eve geldik ama ayaklarım çok ağrıdı...Güzel bir hafta sonu daha geçirdik böylelikle...

Dün akşam kuzenim vardı, annemleri ve ablamlarıda çağırdım...Güzel yemekler hazırladık ve hep beraber yedik...Kuzenim fal baktı bana, fala inanma falsızda kalma derler ya, ama kız içimi okudu, bırak içimi herkesi söyledi şu şöyle olmuş, bu böyle olacak diye...Güzel şeyler söyledi, umarım allahın izni ile hepsi gerçekleşir :)Herşeyi söyledi ki biz uzun zamandan beri kendisi ile görüşmüyorduk, hatta görüşemiyorduk...Babaannesi hasta ona bakıyor, fırsat bulup gelemiyordu ve birde çalışıyor...Dün bende kaldı, hoş ve güzel sohbetler ettik, eskileri yad ettik..Sabahta işe geçirdim kuzenciğimi, sonrada eşimi geçirdim ve ben tekrardan yattım, çünkü onlar çok erken gidiyorlar işe :)

Hepinize iyi haftalar diliyorum

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

39 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Gamzelicim,güzel bir haftasonu olmuş sizin için.Hem misafir,hem gezmek,hem ütü,hamarat hatunsun valla,maşallah diyeyim de nazar değmesin :)
Öpüyorum seni,iyi haftalar

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Evet canım güzel bir hafta sonu geçirdik, yapmak zorundaydım yoksa hafta içleri zor oluyor Mutlucum..Yok be hamarat falan değilim ki :))

bende seni öpüyorum canım, sana da iyi haftalar...

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM NE GZÜEL BİR HAFTASONU GEÇİRMİŞSİNİZ.DOLU DOLU,SEVDİKLERİNLE,YEMKLERLE VE BOL GEZMELİ.BAYILIRIM BÖYLE HAFTASONLARINA.İNSAN ÇOK YORULUYOR AMA OLSUUUUUUUN,HAYAT KISA :))YAŞAYABİLDİĞİN KADAR YAŞA :))

anemon dedi ki...

sanada iyi haftalar canım ütümü bendee önceden coraba kadar ütülerdim ama cok önceden diyelim
:)))
eğer beyaz camasırları ütülüyorsan sana tavsiye vereyim
camasırları makineden cıkarınca katlayarak selenin içine koy bitr az dursunlar öyle as ütülenmilten farkı olmauoy

uykucu dedi ki...

bak istiyordun evde durmayı olmuş işte ama senin yaptığında tam evde olmak değilki yine misafir ağırlamış, dışarılardada geçmizsin bu sayılmaz:) şöyle tüm hafta sonu eşinle başbaşa kalıcaksın iş güç bile yapmadan o zaman olur işte.

Dilek35 dedi ki...

GAMZECİM AKRABALARININ YAKININDA OLMASI NE GÜZEL GERÇİ BENİMKİLERDE YAKIN SAYILIR İNSANIN SEVDİKLERİNLE VAKİT GEÇİRMESİ ÇOK GÜZEL KAÇ SENEDİR GELMİYORUZ FUARA KALABALIK YORUCU OLUYOR DİYE NE GÜZEL Bİ HAFTA SONU GEÇİRMİŞSİN İMRENDİM ÖPTÜM

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

Evet canım güzel oldu...Yorulmuşum dün akşamda geç yattık , bütün artık kapanıyor gözleirm...Öptüm şekerim seni i :))

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Teşekkür ederim :) Aman bende öyleyim şimdi işte...Bırak beyazları aklına ne gelirse ütülüyorum...Senin dediğinde iyi fikir biz çalışan insnaız en uygunu :)

Gamzeli dedi ki...

Figen ,

Evet canım istiyordum oldu, en azından evimde rahat bir uyku uyudum :) başka yerlerde uyanıp uyanıp duruyorum, uykumu bile alamıyordum...

Onuda yapıcam bakalım ne zaman :)

loungetime dedi ki...

İzmir fuarına gitmeyili yıllaaarr oldu. Hala o kadar kalabalık mı?
Çok güzel yoğun geçirmişsin haftsonunu. Benimkide bir yönden sana yakındı. Cumartesi kız kardeşimle kuzenimdeydim, pazar günü de pizzacıda. Bu arada bol bol da temizlik vardı. Ben herşeyi ütülüyemiyorum, hatta mümkün olsa da ütü denen şey hiç olmasa bu sıcakta hiç çekilmiyor.

Gamzeli dedi ki...

Dilek 35,

Evet çok yakınım hepsine, çok güzel birşey hep beraber olmak oturup hep beraber muhabbet etmek, insan mutlu oluyor hakikaten...Sende inşallah bütün günlerini böyle geçirirsin :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Vallahi kimizinde aynı olmuş ama günler değişik sadece, ben c.tesi yaptım temizlik, pazar günü ablamlarlaydık ve kuzenimleydik dün...

ben seviyorum ütüyü ama haklısın bu sıcakta hiç çekilmiyor yaaa...

Adsız dedi ki...

takdir ettim valla hem misafir ağırla hem de işinii aksatma:))hamarat gelin hanım:)
ben ütüyü hiç sevmiyorum mümkün olsa hiç yapmam o kadar...

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Teşekkür ederim canım, aksatmak istemiyorum , çünkü bir aksatırsam sonra zor olur diye düşünüyorum, planlı programlı yaptığım zaman daha iyi oluyor...Ben ütüyü yaparım ama bazen öööööööğğğğğ diyesim geliyor yani :))

Öptüm canım seni
Nasıl geçti ilk iş günün?

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Ne güzel sende sevdiklerinle geçirmişsin hafta sonunu benim gibi. Yahu hazır elini ütüye değdirmişken benimkilerede bir el atsan nassıl sevinirim :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Süper dopdolu bir hafta geçirmişsin.Bende ütü olayını hiç sevmem herşeyi yapayım ama lütfen ütü yapmıyayım ben:)
Buarada şu fal olayını merak ettim.Gamzelicim sen benim niyetime kahve içip kapatsanda fal baksanız olmaz mı:)çok öptüm seni

SELIN dedi ki...

TEYZENI KOCASINEA GECMISLER OLSUN BURDA FAL BAKTIRACAK KIMSE BULAMADIM BIRTURLU SACMALIK AMA OLSUN INSAN MERAK EDIOYO ISTE filiz

Murat Artan dedi ki...

bana da bi fal baksın kuzenin,neymiş öyle:)
allah muhabbetinizi artırsın efendim(:

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM NERELERDESİN?SESİN SOLUĞUN ÇIKMIYOR?BİRGÜN BİLE YAZINI GÖRMESEM,MERAK EDİYORUM YAHU :)))
ÖPTÜM CANIM

Serra dedi ki...

canim artik resim yok muuu? :)

~Serra

TATLI CADI dedi ki...

Gamzelim,ailenle aynı şehirde yaşamak çok güzel olsa gerek, ben gurbet kuşu olduğum için özendim sana.Ama takdir de ettim. O kadar ailesiyle yakın olupta görüşmeyen kavgalı insan var ki, Allah nazardan saklasın seni ve aileni.
Ütüden bahsetmek istemiyorum benimkiler de dağ gibi. Fuarı özlemişim çok küçüktüm en son gittiğimizde öptüm seni.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canımmm, haftan da hafta sonun kadar, hatta ondan da iyi geçsin. Öpüyorum seni.:))

---OPTiO--- dedi ki...

gamzelim..güzel ama yorucu bi haftasonu gecirmissin..okurken ben yoruldum..zaten bu ara elimi kaldirsam yorulasim geliyo...
o kadar ütü yapma yaa..sana yazik...bosverrr :))
enistene gecmis olsun , dilerim cabucak iyilesir..

seninde kalbinden gecen tüm dileklerin gercek olsun :) iyi yürekli kiz..öptüm senii...

Adsız dedi ki...

canım dün akşam mutfaktaki radyoda bu şarkı çalmaya başladı.. tanıdık bi melodii.. hatırladım nerde duyduğumu "izmirli kuğu gamzeli" dedim kendi kendime gülümsedim:)))
yarın sabah yazarım bu haftayı asıl geçirdiğimi artık eşim gelcek:))

DRNEFES dedi ki...

oo herkesi gonder işe sen yat walla;))ama hakkın senin nekadar da yorucu olmuştur ütü..annem de hiç sevmez ütü yapmayı..lazım olunca ütüler..
fuarı çok sewerim yaa..ama eskisi gibi deil artık 10 güne sıgdırdılar:(
ben malesef orda olamıyorum kaç yıldır..

DRNEFES dedi ki...

cnm cok gecmiş olsun enişten için..unuttum solemeyi afedersin..

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlen Gözlünün annesi,

Çok güzel oluyor insan sevdikleri ile geçirdimi günlerini....tabi ne demek bu akşam sendeyim hemen geliyorum yapmaya ütülerini...

Gamzeli dedi ki...

Zilsizzarife,

Evet canım...Ben severim ütüyü ama sıcakta pek çekilmiyor...Tamam kuzenim gelince baktırayım sana anlatırım :)Bende seni çok öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Selin,

Teşekkür ederim canım...Evet saçmalık ama bir yandan da eğlenceli işte :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

hemen baktıralım :)) Amin...

Gamzeli dedi ki...

Kakaolu sevgi,

Dün yoktum, hastaneye gitmiştim ama bugün sizlerleyim...

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Foto makinesi annemde..Alamadım bir türlü o yüzden foto koyamıyorum...Çünkü gittiğim yerlerde foto makinası olmuyor :)

Gamzeli dedi ki...

Tatlı Cadı,

Gerçekten öyle canım...Ayy kıyamam sana, inşallah sende en kısa zamanda ailenle olursun...Amin canım...Görüyoruz neler oluyor..sana da gelebilirim ütü için :)
Fuar eskisi kadar güzel değil artık, ama geziyoruz işte...bende seni öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Amin canım, inşallahs eninde haftaların öyle geçer...

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Öyle ama hoşdu...Dinlen biraz hiçbirşey yapma...Ütü yapmam gerekiyor, ütülü olan herşey bence iyidir :) teşekkür ederim canım...İnşallah...

Amin...amin...amin...

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Hatırlanmak gerçekten çok güzel canım...Bekliyoruz yazını canım...Öptüm seni hemde çok..

Gamzeli dedi ki...

menapoz Abla,

Ne yapayımm ya onlar çok erken gidiyorlar...Bende, kalkma zamanıma var diye yattım...
Fuar eskisi kadar güzel ve eğlenceli değildi...

Sağol canım, şimdi eniştem iyi...Öptüm şekerim...

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM NOLDU?ÇOK MERAK ETTİM.İNŞAALLAH BİR SORUN YOKTUR.İYİ MİSİN?

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

kasıklarım çok ağrıyordu, ondan gittim ve kist çıktı sol tarafımda...bakalım ilaçla eriyecekmiş , kontrole gidicem o zaman ne olacak..