10 Eylül 2007

"Bol Sohbetli Bol Gülünçlü Bir Hafta Sonu"

C.tesi günü hava serindi, eşim beni telefonla aradı, dışarısının çok serin olduğunu ve üzerime birşeyler almamı söyledi, iyikide almışım yoksa üşüyüp hasta olabilirdim, öyle soğuktu dışarısı...Bugün biraz daha iyi hava, özlemişim üşümeyi ben :)

Eşim ve ben işten geldikten sonra Manisa'ya gidelim mi gitmeyelimmi derken gitmedik, tabi ben bu arada o gideceğim misafirliğede gidemedim, annemler gitmişti çünkü yerde baya uzaktı, gerçi bir yandan da iyi oldu evdeki tüm işlerimi hallettim ve sadece ütülerim kaldı, onlarıda bu akşam yapacağım inşallah :) Ramazana temiz ve işim olmadan girmek istiyorum, bu ay bol misafirli bir ay olacak...

C.tesi, geç saate kadar oturduk eşimle, kocakafalıları izledik, çok güldüm onlara :)))
Neyse kocafalılar bitti ve biz yattık..

Pazar Günü, elticiğim telefon açtı, evde iseniz size geliyoruz diye , tabi dedim hadi bekliyoruz...Geldiler ve hep beraber bol muhabbetli bol gülünçlü bir gün geçirdik...Tabiki onlarda Manisa'ya gitmediler ve suçu biz garip gelinlere attılar iki kardeş ama onlarda o muhabbet içinde çok bahtiyar oldular :p...

Saat 21.30 gibi gittiler, biz kaldık başbaşa...Eşim bilgisayar başına geçti bende Cuma günü izleyemediğim Menekşe ile Halil'i izledim, gerçekten o filmde çok güzelmiş..Bu arada filmlere takmış durumdayım, aslında taktığımdan değil şuan seçim aşamasındayım, bakalım hangilerini çok sevip hangilerini es geçeceğim :))

Şimdilik bu kadar
Bir sonraki yazımda görüşme dileği ile
İyi haftalar

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

37 yorum:

renkler dedi ki...

İyi haftalar canım kardeşim, soğuğu ben de nasıl özlemişim. Ama ben yine incecik giyindiğim için dün gecetitreyip durdum. Bugün de biraz keyifsizim. Aman dikkat edelim:-)

Evli olarak ilk Ramazanın olacak. Artık güzel iftar davetleri verirsin. Ben bayılırım buna. Ama bu sene çok uzağa taşındık, büyüklerimi davet edeceğim ama gelmeleri zor olabilir... Hazırlayacağın güzel sofraların resimlerini koyarsan sevinirim. Bilirsin ablan meraklı bir kadın:-)

Mutluveumutlu dedi ki...

Gamzecim, cumartesi bende hırka giydim işe giderken, özlemişim bende üşümeyi :)Hatta iki gecedir battaniye örtüyoruz,yakında yorgana da geçicez herhalde :)
Ramazan sizin içinde, bizim içinde hareketli geçecek bencede :))
Öptüm çok

bidamlacik dedi ki...

canım benim.iki oğlu birden bırakmasın öyle kadıncağızı aa. :(
(benim kaynanalığım yakın ya artık)
ben ıslandım,üşüdüm hasta oldum.
yeni gelin bizi de iftara davet ediyormusun? :)))))):P :P

bidamlacik dedi ki...

babacığının doğum günü de kutlu olsun::))
kontole gitmeyi ihmal etme.
eniştene ve bütün hastalara geçmişler olsun.

kakaolusevgi dedi ki...

canım cumertesi hırka alman çok iyi olmuş.aman sen de hasta olma,dikkat et.BAK BENİM BOĞAZLAR İLTİHAPLI,ANTİBİYOTİKLE GEÇİRMEYE ÇALIŞIYORUM.
MANİSAYA GİTMEMİŞSİNİZ.AMA BAHTİYAR OLMANIZA SEVİNDİM.
SANA DA İYİ HAFTALAR CANIM.SEVGİLERİMLE.

uykucu dedi ki...

GAMZELİM NE GÜZEL HİÇ BOŞ KALMIYORSUNUZ SİZ GİTMEZSENİZ BİRİLERİ GELİYOR SİZE .MENEKŞEYLE HALİL DİZİSİNİ BENDE ÇOK BEĞENDİM FİKRİMİN İNCE GÜLÜDE GÜZEL BİRDE HATIRLA SEVGİLİ BAŞLIYOR BEN DERT ETTİM HANGİ BİRİNİ İZLEYECEĞİM HEPSİ AYNI SAATDE DİYE:((

loungetime dedi ki...

Gerçekten hava birden nasıl bu kadar soğudu bende anlamadım.

Dizilere bende taktım hangisine devam edeceklerimi belirledim ama günleri değişdi.

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

İyi haftalar ablacım, bende özlemişim doğrusu ceket giymek çok hoşuma gitti...Ayy dikkat et daha yeni iyileştin sen, geçmiş olsun umarım şimdi iyisindir

Evet, ilk Ramazanımız. Allah nasip ederse çok istiyorum iftar yemeğine çağırmayı...olsun canım onlar gelmese bile sen gönülden istediğin için onlar gelmiş kadar olur ve onun sevabı yine gelir sana..

Tabikide, şu foto makinasını elime bir geçireyim hep foto koyucam bloğa, yemekleride çekerim :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

gelsin artık kış o zaman, hepimiz özlemişiz :)Bizede bazı zamanlar yetmiyor pike...
Hepimiz için hayırlı olsun Mübarek ayımız..

Öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

Bi damlacık,

Ama onlarda iki gün önce gitmişlerdi Manisa'ya...Benimde işim vardı ve mecbur yapmak zorundaydım yoksa giderdik :))

Geçmiş olsun :( Şimdi nasılsın, dikkat et kendine..

ne demek hepinizi bekliyorum iftara , başımın üstünde yeriniz var...

Teşekkür ederim, babamın doğum gününü kutladığın için, Kontrolede 15 gün sonra gideceğim :)Sağolasın...

Gamzeli dedi ki...

kakaolusevgi,

Aman olmayayım ben oldummu çok pis hasta oluyorum..sana da geçmiş olsun canım, sende dikkat et kendine hasta olma...

Sana da iyi haftalar şekerim..Öptüm

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Kalmıyoruz vallahi, demek sevenimiz çok...Allah yalnız bırakmasın...

Sorma o filme bayıldım, hatta ağladım bile, çok üzüldüm kızla çocuğun durumuna...
Fikrimin İnce Gülünü izleyemedim evde değildik, hatırla sevgiliyi eve geldikten sonra izledim, severim onuda :)
Hepsine az az bakacağız artık :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Evet yaa, birde yağmur yağsaydı üstüne ne iyi olurdu...

Filmleri bende eledim gibi, sadece fikrimin ince gülü kaldı...İzlediklerim, Annem, Yaprak Dökümü, kavak Yelleri, menekşe ile halil, Binbir gece...

ümran dedi ki...

Gamze'cim bi alttaki postuna cvp yazamadım..Babacığının doğum günü kutlu olsun..Allah uzun ömürler versin..
Anlaşabildiğin bi eltin olması ne güzel..

anemon dedi ki...

gamzeciğim koca kafalar bende cok güldüm bu hafata hele o oyuncak bebeğe kafa koymuşlar ve acıların cocuğu muhabbetine menekseyle halili bende beğendim rollerini çok gercekci yapmışlar gibi geldi bana zaten erkek güzelimzde tartısılmaz birde ben onu yakından görmüş biri olarak tvde kinden cok daha yakısıklı amann deyim ben sana :)))))

Adsız dedi ki...

Canım benim bende bugün çok üşüdüm, üşümek güzel bir duygu gerçekten. Hamaratsın bu arada maşallah.

Diğer postlarını da okudum, geçmiş olsun tatlım ama geçer.

Babanın doğum günü kutlu olsun

öperim seni kocaman canım, ayrıca döndüm :) tatildeydim. çok teşekkürler düşüncen için.

mucxxx

Adsız dedi ki...

canım ben,im biz sizin yerinize de gittik merak etmeyin hem de bizimkilere.. ablama,dayıma teyzelerime:))
güzeldi ben bu günleri hayal bile edemiyordum çok şükür..
aman ya ne bu soğuk bizim kolayımız bulunmaz ayaklarım üşüdü yine az önce çıkardım çorapları sıcaklayıp alışmamaız zor olacak ama tedbirli olmak lazım:))

matematikçi dedi ki...

merhaba ben arife tesadüfen gelinlik resmi ararken buldum bloğunu hayran kaldım hayat dolu olmana,sana daha önce de msj attım ama ulaştı mı bilmiyorum nikah kıyafetine bayıldım nasıl hazırlattın bana da yardım eder misin benim de nikahım var yakında ben de minik bi duvağım olsun istiyorum yeleğin de süper kumaşları kendin mi aldın nereye diktirdin?Eğer yardımcı olursan çok sevinirim cevabını bekliyorum şimdiden teşekkür.Ömür boyu eşinle mutluluklar hep böyle hayat dolu olman dileğiyle:)

Gamzeli dedi ki...

Limon,

Olsun canım, teşekkür ederiz. Amin...
Evet, gerçekten çok güzel...

Gamzeli dedi ki...

Civciv,

Ayy evet o bebek zaten en komikleriydi yaa...Yazık ne hale geldi :))))))))

Menekşe ile Halil dediğin gibi gerçek yapıyorlar rollerini hoş bir dizi...Maşallah yakışıklı çocuk vesselam :))) Amannn benimki duymasın :p

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

hakikaten çok güzel bir duygu, özlemişiz demekki :) Yok canım, ne hamaratlığı...
Sağol canım , inşallah geçecek
Teşekkür ederim

bende seni çok öptüm, demek tatildeydin bende merak etmiştim seni :)

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Çok iyi yapmışsınız, bizde gitmiş kadar olduk sayenizde :))

benimde ayaklarım üşüdü, bay kış gelmiş gibiydi ama bugün yine sıcak, sabah serindi. tedbirli olmazsak devamlı hasta yatarız vallahi :)

Gamzeli dedi ki...

matematikçi,

Merhaba :)

Hoşgeldiniz sayfama...daha önce ki mesajınızı sanırım görmedim, görsem hatırlardım sizi :) Teşekkür ederim...

Nikah kıyafetimi Moda evinde diktirdim herşeyi kendinden di ben sadece para verdim, kafamdaki ni de onlar yaptı, tavsiye ederim...yeri İzmir Kemeraltın'da :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Güzelim üşümeyi ben de özlemiştim. Lakin birdenbire soğuyunca, yavrulara pek yaramıyor bu havalar. Benim Minik 2 gün ateşler içinde yandı. Artık hırkalar, eşofmanlar ve çoraplar ön raflara çıktı valla. Dikkat etmek lazım. Çarpıyor yoksa.:(( İşlerini bitirmişsin mis gibi. Ütüleri de Tv karşısında dizi seyrederken bile yapabilirsin.:))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

inşallah güzelliklerle dolu bir ramazan geçirirsiniz her fırsatta bana da dua etmeyi unutma olurmu?

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin ince Gülü,

Haklısın, geçmiş olsun Miniğe...Bize bile sakıncalı bu havalr her an hasta olabiliriz hepimizde...bende dün eşofman giydim içi pamuklu , çokda rahat ettim , pamuklu terletir dedim ama hiçde terlemedim ve battaniye örtündük..

Haklısın ütüler kolay artık,onları film izlerkende hallederim...öptüm ablam seni...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

İnşallah Gökhan hepimiz geçirelim..tabikide ederim, sende unutma olur mu?

Unknown dedi ki...

GAMZELİ ben geldim,evet ya ben havaların bu kadar çabuk serinleyeceğini düşünmemiştim sanırım ramazan geliyor ya Allah yardım edecek.Gelinler olmasa suç atacak kimi bulacaklardı acaba ah ah şu gelinler yokmu :)))

Adsız dedi ki...

yazınız çok güzel olmuş okurken çok güldüm.çok neşeli birine benziyorsunuz blogunuza ilk girişim.çok hoşuma gitti.bizimle payleştığınız için tsk

TATLI CADI dedi ki...

Gamzelim,canım işlerini yoluna koyman süper olmuş darısı başıma inşallah ramazan geldi dayandı ben hala tembellik yapıyorum.Senin gibi marifetli örneklerle bi gaza gelsem bari Öptüm seni

Adsız dedi ki...

İyi ramazanlar izmirin zarif hanımı :) 23 eylülde 1 sene olacak evleneli ve ilk ramazanımız bakalım anne balardan sonra tek nasıl kalkıcaz :) Bana da beklerim sevgiler

Eda Suner

Serra dedi ki...

izmir maniSa araSi senden soruLuo gaLiba cnm? hehe :)
ma$allah ;)

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Hoşgeldin canım, bende hiç düşünmemiştim, hala geceleri ve sabahları soğuk oluyor.Bence de bulamayacaklar...haklısınne köü şu gelinler :)))

Gamzeli dedi ki...

Seyitali,

Teşekkür ederim, neşeliyimdir her her yerede yansıtmayı severim, rica ederim ne demek :)

Gamzeli dedi ki...

Tatlı cadı,

Gerçekten iyi oldu, yoksa hiç yapamazdım başka zaman, mesela bu hafta full doluyuz...Olsun sende bayrama yaparsın hepsi bir arada çıkar :) bende seni öptüm canım..

Gamzeli dedi ki...

Eda Suner,

Sağol canım, sana da iyi ramazanlar, sende yeni evlenmişsin...evet ailelerimizden uzakta nasıl kalkarız. Ben evdeyken annem hazırlardı gece kaldırırdı bizi, canımız annelerimiz, tabiki gelirim, bende beklerim bir daha...

Gamzeli dedi ki...

Serra,

evetttt dermişimmmmm :)))

Yok canım ikimizin ortak kararı...Öptüm canımcım...