17 Eylül 2007

"Herkese Günaydın :) "

Yine sobelendim , hatta bundan sonra bir tane daha var, uzun zamandan beri yoktu, iyi olsu sobeler çıktı.

Figen'ciğim beni en çok sevdiğim kokularla ilgili sobelemiş, geç kaldım cevaplamakta hemen cevaplıyorum :)


* Canım annemin, biricik annemin kokusu, kimselere değişmem...

* Balık kokusu, bayılırım...Olsada yesem ımmmmmmm...

* Fırından gelen ekmeğin kokusu...

* Temizlik yaptıktan sonraki viking kokusu

* Parfümlerimin kokusu

* Pantenimin kokusu

* Çamaşırlarımın yıkandıktan sonraki kokusu ki astıktan sonra evin içine kadar sinmesi

* Sabaha karşı , hafif alacakanlık iken sokağın kokusu...


Şimdi ben kimi sobeleyeyim dicem ama sanırım herkes sobelendi bu konuda, sobelenmeyen varsa cevaplayabilir

Hepinize iyi haftalar

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

48 yorum:

Gulos dedi ki...

gamzecim,
ana kokusunun yanına bir de allah nasp ederse evlat kokusunu aklersin.Güller çok güzel olmuş.
Sevgilerimle..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

amanıın güloşum bana diyecek söz bırakmamış. Bende amiiiin diyeyim .:))))

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM ANNE KOKUSU BAŞKABAMBAŞKA.ALLAH ANNELERİMİZDEN AYIRMASIN.
BALIĞI BEN DE SEVERİM ÇOK,BİR BALIK BURCU OLARAK :))
FIRINDA SIRA BEKLİYORUM GEÇEN AKŞAM,MİS MİSSSSSSS.
KIŞ GELDİ,ARTIK BEN DE ÇAMAŞIRLARI İÇERDE ODADA KURUTACAĞIM İÇİN,EV OLUYOR MİS GİBİ VERNEL KOKUSU.İŞTEN GELDİĞİMİDE O KOKUYU DUYUNCA MUTLU OLUYORUM BEN DE.
ÖPTÜM VANIM SENİ.İYİ HAFTALAR..

pamuk dedi ki...

anne kokusu bi başkadır.
çamaşırların yıkandıkdan sonraki kokusunu bende öok severim. sana da iyi haftalar :))

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

İnşallah canım allah nasip etsin, şuan için sadece ailemin kokusu var burnumda :) Teşekkür ederim...
öptüm seni ve Güloş'u

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

bende amin diyorum içten ve gönülden...Aminnnnn

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusegi,

Amin canım ayırmaısn allah hepimizi ...
Balık kokusu duyduğumda çiğ çiğ yiyesim gelir, ne pis kız diyeceksiniz şimdi aban öyle vallahi :)))
Oruçluyken fırından gelen ekmek kokusu mis gibi ...
Evet içierde kurutmak gerekir, öteki türlü leşgibi kokouyor vallahi...
bende öptüm canım, sana da iyi haftalar...

Gamzeli dedi ki...

Pamuk,

bambaşka hemde....
Mis gibi kokuyor Pamukcum, öptüm seni...

Mutluveumutlu dedi ki...

Gamzecim, en güzel kokuları sıralamışsın inanki.
Sayfanın yeni halini çok beğendim, güle güle,iyi günlerde kullan inşallah :)
Öpüyorum çok seni, iyi haftalar diliyorum.

aquamarine dedi ki...

balık kokusuna pek katılamicam:) ama ekmek kokusu temizlik kokusu hepsi çok güzel..

loungetime dedi ki...

Bugün bende sobe yazacağım. Çamaşırlar daki o koku ne kadar güzel bir his veriyor.

Calimero Mutfakta dedi ki...

ne hos kokular bunlar.. Ana kokusu gibisi varmi.. Allah ayirmasin.. uzun saglikli huzurlu omurler nasip etsin.. Miss gibi temizlik kokusunu, firindan cikmaya yakin pasta kurabiye borek kokusunu, aciktigim zaman yemek kokusuna ben de bayirlirim. Sevgilerle.. guzel bir hafta gecirmen dilegiyle

ezgi* dedi ki...

SANADA İYİ HAFTLAR CANIM SAOL :)

Unknown dedi ki...

Sayfanın yeni hali ç.ok güzel,missssler gibi...

Sanem dedi ki...

İyi bir hafta başlangıcı diliyorum Gamze'cim. Nasıl başlarsa öyle devam edermişya :))
Bu arada, sayfana çok zor girebildim. Çok geç açılıyor çünkü. Sebebini anlayamadım. Öpüyorum canım.

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

Hepsi sevdiğim kokular canım :))
Teşekkür ederim, hadi gel seninde sayfanı değiştirelim olur mu? :)

bende seni öpüyorum, iyi haftalar canım...

ezgi* dedi ki...

MERHBA GAMZECİM.
SOBELEMEK İÇİN BİRİLERİNİ ARIYORSANBENİ SOBELİYEBİLİRSİN.YENİ YAZIMDADA YAZDIM ZATEN :) ÖPTÜM CNM KENDİNE İYİ BAK

Gamzeli dedi ki...

Aquamarina,

Sanıırm balık kokusunu benden başka hiç kimse sevmiyor , balıkçıların yanından geçtimmi ohhh derim bana iğrençsin derler :))))

Ekmek kokusu müthiş bir koku bence, iyi haftalar canım...

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Seni okuyalım hemen canım...çok güzel kokuyor gerçekten :)

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Bence yok :) Amin cnaım amin...Evet acıktığım zaman sevmediğim yemek kokusu bile burnuma hoş gelir....Öpüyorum canım seni, iyi haftalar...

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

sağol canım :)

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Çok teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

Sanem,

Teşekkür ederim canım, bende sana iyi bir hafta diliyorum, haklısın nasıl başlarsa öyle devam edermiş...

Neden ki ne oldu acaba ?

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

seni sobeledim o zaman Ezgi'cim....

renkler dedi ki...

Balık kokusunu pek sevmem ama yemeğe bayılırım. Temizlik kokusuna da... Çamaşırların mis kokusuna da... Bu arada yazdıysan da kaçırdım kardeşinin okul durumu ne oldu? İstediği yere girebildi mi? Merak ettim...

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Ben nedense seviyorum işte, yemesinide severim..

Kardeşimin okul durumu çok iyi tam istediği yere girebildi çok şükür, puanlarıda tam geldi, az önce konuştum, bugün ilk lise günü bebeğimin, seviçliydi :)

ezgi* dedi ki...

SELAM..TMM :) AMA NE KONUDA KOKULAR MI?? BU ARADA FARK ETTİM Kİ BEN ARANIZDA EN KÜÇÜĞÜM.
1.EVLİ DEĞİLİM.
2.HALA OKUYORUM :) :s
NYSE ÖPTMM...İYİ GÜNLER

pembiş dedi ki...

seni seni kokuların arasında hani yar kokusu.şimdiden sonra o kokuda vazgeçilmez olur bence

güzel günler

uykucu dedi ki...

ooo sayfa yine değişmiş çok hoş olmuş.ben balık kokusunu hiç sevmem hele temizledikten sonraki elde kalan kokuyu, iyiki eşim balıkcı değil deyip gülerim ama pişmişin kokusu süperdir.anne kokusundan sonra birde evlat kokusu al bak bakalım 1. sıraya hangisi yerleşiyor:)

ezgi* dedi ki...

SANIRIM YAŞIM KONUSUNDA BİR SORUN YOK ÖYLE DEĞİL Mİ??KAKAOLU SEVGİ İLE KONUŞTUM :9 SAOLSUN İÇİMİ RAHATLATTI :)

Gamzeli dedi ki...

denizimiz,

Bak unutmuşum :))) Hiç olmaz olur mu yaaa :)))
canım aşkım benim...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Beğenmene sevindim canım, balığı sevrim ben kokusunu ama dediğin gibi elindeki koku kötü...İyiki değiller, yalnız ben balık ayıklamıyorum artık, ayıklanmış satılıyor.İyide oluyor :)

Eklensin bakalım görelim kim alacakmış benim annemin yerini, kızmı erkek mi :)))))

öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Selam canım,

Evet kokularla sobeliyorum...Hadi yaz bakalım , bende yarın senin sobeni cevaplayacağım...Olsun biz herkes ile dostuz bu blog aleminde :)) bende öptüm seni aklına kötü bişey gelmesin...yaşın konusunda hiçbir sorun yok bence :)

ezgi* dedi ki...

SAOL UNN..:)HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.BEND ÇOK KÜÇÜK SAYILMAM AMAA...:):)TUHAF OLUYOR TABİ:)TAMAM..SOBE İÇİN SAOL

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Rica ederiz ne demek :) Evet değilsin ama bizden küçük olduğun için öyle geldi heralde, olsun küçük biz iyiyiz böyle :))

ezgi* dedi ki...

:) teşekkür ederim tekrar.yazdım kokuları :) bi ara oku yorumda bırak ama .öptümmm sni ..

TATLI CADI dedi ki...

Gamzelim,madem balık kokusunu çok seviyorsun gelsene bize şöyle çifte kavrulmuş mısır unuyla bir mezgiz kızartayım ya da çinekopları ızgaraya atayım.Bu arada fotoğraf süper maşallah sana.

masumkardelen dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar!

Zehra dedi ki...

kıss sen nerden buluyorsun bu enerjiyi :) fıstık şey :)) annemin kokusunu bende seviyorum :)kokla kokla ye :) köfte şey :))

tüm anneler köfte değil midir zaten :)

öperim seni fıstık ;)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

güloşun yorumuna katılıyorum, balık kokusuna şaşırdım :) benim balık kokusundan hemen midem bulanır alerjim var :)blogun güzel olmuş...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

saatinde bir saat geri kalmış :)

Adsız dedi ki...

Ayyy sayfan çok güzel olmuş canımcım :) çok beğendim ellerine sağlık.
anne kokusu evet kesinlikle :)
mucxxx

Gamzeli dedi ki...

Ezgi,

Bakayım canım hemen :)) bende seni öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Tatlı Cadı,

Hemen geliyorum o zaman :))) Ayy ne güzel olurdu, teşekkür ederim fotoyu beğendiğin için canım :)

Gamzeli dedi ki...

masum kardelen,

Hoşgeldin sayfama :)
sana da hayırlı Ramazanlar ...

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Buluyorum işte bir yerlerden :)) Koklarım hem , hemde yerim ohhafiyet olsun bana ve sana :)) Canıma nnem benim...
bende seni öpüyorum canım...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

ben şaşmıyorum daha çok iştahım açılıyor vallahi...
teşekkür ederim sayfaı beğendiğin için...Saatimde kendinden öyle, saat başına gelimi düzeliyor o zaman...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Teşekkür ederim canım :))
Öperim seni çok :)