7 Eylül 2007

"Babacığım Doğum Günün Kutlu Olsun"


9 Eylül Babacığımın doğum Günü, hemde İzmir'imizin Kurtuluşu..

BABACIĞIM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN, NİCE MUTLU YAŞLARA HEP BERABER,
İYİKİ SEN BENİM BABAMSIN,
İYİKİ DOĞMUŞSUN,
İYİKİ VARSIN...
SENİ ÇOK SEVİYORUZ...

"ŞİRİN , KÜÇÜK AMA BİR O KADARDA CADI KIZIN...
İZMİR'Lİ KUĞU"



Eniştem şükür hastaneden evine çıktı, geçen akşam gittik ,maşallah iyi, umarız ki böyle devam eder :)
Yalnız birşey varki p.tesi tekrar hastaneye yatacak gözünden ameliyat olması gerekiyor, nedense bazen herşey hep üst üste gelir, allah daha beterinden korusun...Enişteme ve tüm hastalarımıza acil şifalar versin..

HAfta sonu halletmem gereken biçok işim var ama Manisa'ya gitme durumumuzda var, eğer Manisa'ya gidersek işlerim kalacak...Bilemiyoruz bakıcaz artık...Yarın bir de misafirliğe davetliyim gitmem gerek, benim düğünüme ve evime geldiler..Zaman çok kısa neyi nereye sığdıracağımı bilemiyorum...

Dün akşam yemeğimizi yedik, yedikten sonra ben işlerimi hallettim ve oturdum tv izledim bol bol...Uzun zamandan beri bu kadar çok izlememiştim...İzlediğim filmler "kavak yelleri" ve yine Kanal D' de yeni başlayan "Annem" dizisi idi, çok beğendim, harika bir dizi olacak belli..Annesi her dediğini yapıyor ama kızına yaranamıyor, çok aksi ve suratsız bir kız...Bundan sonra devamını izlemeyi düşünüyorum...

Hepinize iyi Hafta Sonları

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

28 yorum:

pembiş dedi ki...

merhaba arkadaşım
babanın doğum günü kutlu olsun..allah sevdiklerinden ayırmasın kimseyi.biliyomusun banada 24 saat yetmiyor bazen.kayın validemler,arkadaşlarım,eş dost ziyaretleri, düğünler, inanki arada kalıyorum.
allahım sanada kolaylık versin.

güzel ve bol neşeli günler

Mutluveumutlu dedi ki...

Babacığın Doğum günü kutlu olsun canım,Sizinle birlikte, sağlıkla, mutlulukla nice yaşları olsun inşallah.
Eniştene de çok çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.
Hafta sonuna inşallah tüm işlerini sıkıştırırsın ama birkaçı eksik kalacak gibi :)
Çok güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle...Öpüldün

sevgilikeNdim dedi ki...

Canım eniştene çokk geçmiş olsun, dün okudum yazma fırsatım olmadı. Babanın da doğumgünü kutlu olsun, Allah uzun ömürler versin.

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM BABANIM DOĞUMGÜNÜ KUTLU OLSUUUUUN.SİZİNLE,SEVDİKLERİYLE HEP MUTLU OLSUN İNŞAALLAH.
UMARIM TÜM İŞLERİNİ HALLEDEBİLİRSİN.MANİSA'YA DA GİDERSENİZ HAYIRLISI OLSUN.PAZARTESİ ANLATIRSIN ARTIK NELER YAPTIĞINI.
GÜZEL HAFTA SONLARI TATLIM.GÖRÜŞMEK ÜZERE .ÖPTÜM.

Gamzeli dedi ki...

Denizimiz,

Merhabalar :)

Teşekkür ederim...Amin canım hepimizi ayırmsın sevdiklerimizden...Haklısın vallahi yetmiyor, ne zamanlara sığdıracağız bilemiyorum..

Sağol canım, sana da allah kolaylıklar versin...

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

sağol canımcım...amin, inşallah...
Banada öyle geliyor sığdıramayacakmışım gibi :)
Babamın doğum günü için bugün annemlerdeyiz, o yüzden onu çıkardım, geriye kaldı diğer işlerim :)
Sana da çok güzel ve mutlu hafta sonları dilerim Mutlucum :)
Öpüldünüz :)

Gamzeli dedi ki...

Canan,

teşekkürler canım, amin :)

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Sağol Emayn'cım...İnşallah..

halletmeye çalışacağım, der dakikam dolu gibi geliyor bana...Anlatmam için p.tesi dört gözle bekleyeceğim canım...

Dana güzel bir hafta sonu diliyorum
öptüm şekerim

DRNEFES dedi ki...

bir izmirli olarak 9 eylul'u cok sewerim..babanın doum günü kutlu olsun

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

senin de güzel bir hafta sonu geçirmeni diliyorum. babacığının doğum günü kutlu olsun Allah uzun ömürler ve nice güzel seneler versin.

ZRPNDT dedi ki...

Nice mutlu yıllar olsun babana

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Babacığının doğum günü kutlu olsun.Nice mutlu yaşlara hep beraber inşallah.Merak etme herşey yetişir.Ayrıca işler senden korksun tamam mı:)

SELIN dedi ki...

babacigina allah uzun omurler versin bende annem dizisini cok begendim zaten vahide gordum un oyunculuguna hayranim

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ben tv de İzmir'in kurtuluşu ile ilgili haberlerde gazileri ve efeleri görünce dayanamayıp ağlıyorum...
hem özlem den ,hem izmir'in çok zor kazanılmasından...
Allah babacığınla sizlere uzun yıllar doğum günleri göstersin...

Erkin dedi ki...

Yılmaz ÖZDİL bugünkü yazısında "Teori ile pratiğin kesiştiği insan" der ve devam ediyor bir delikanlı bastı tetiğe tak tak yunanlı şaşkın. Herkese soruyorum ÖZGÜRLÜK kadar güzel birşey varmı?!

Gaziemirde 3 ay askeri okulda eğitim aldığım aylarda hafta sonları büyük bir hevesle güzel Alsancağa ordanda Pasoprta giderdim, dinlenirdim, yürürdüm. Ne bilebilirdim ki oralarda çok eski bir tarihte birileri çok akıllı bir iş yapmış, özgürlüğünü dilemiş, vatanı şuna buna devretmeyi düşünememiş. Duraksamamış kalbi ve akli gücü parmaklarına güç vermiş basmış tetiğe TAK TAK TAK...

TATLI CADI dedi ki...

Gamzelim, bilirinm kız çocukları için babaların yerini.Allah babana ve tüm sevdiklerine uzun ve mutlu bir ömür versin.Eniştene de geçmiş olsun.İşlerini en kısa sürede yoluna koyman temennisiyle kocaman öptüm seni.

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
babanın doğum günü kutlu olsun.
Arada bir kafamı boşaltmak için bende tv izliyorumm.Hiç kaçırmam dediğim geçen senelerde beyaz gelincik dizisi vardı onun dışında çok bağlandığım bişey yok şimdilerde.Ama kavak yellerine denk gelirsem izliyorum.Annem dizisini de izlemek isterdim aşırı duygusal olacağını tahmin ettiğim için izlemedim :) .
Sevgilerimle canım..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Babacığının doğum günü kutlu olsun canım. Allah uzun ömürler versin. Eniştene de acil şifalar diliyorum. Kavak Yelleri bizim evde de seyrediliyor. Gençleri anlamak için uğraşmak lazım. Bu dizi gerçekten çok şey anlatıyor.
İyi haftalar canikom, öpüyorum kocaman..:))

Gamzeli dedi ki...

menapoz abla,

Bende çok seviyorum , sağol canım....

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Teşekkür ederim :) Amin...

Gamzeli dedi ki...

Fz,

Teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Zilsizzarife,

Teşekkür ederim canım...Şükür yetiştirmeye çalıştım...Haklısın korkun benden işler :)

Gamzeli dedi ki...

Selin,

Amin cnaım, sağol...Bende çok seviyorum o kadını, filmleri çok güzel ve anlamlı oluyor...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Bende ağlıyorum en çokda şehitlere...AMin canım, amin...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Bence özgürlük kadar hiçbirşey güzel değildir..:Ah ne güzel...Bu ara havalar serin, ne güzel olur oturması...

Evlilik nasıl gidiyor?

Gamzeli dedi ki...

Tatlı cadı,

beni anlarsın o zaman canım...Amin..amin..amin...
Bende seni çok öptüm

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

sağol canım, bende hiç kaçırmazdım beyaz gelinciği ama şimdide annem dizisini kaçırmam diye düşünüyorum...
Kavak Yellerinide izliyorum, o dizide çok hoş...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

teşekkür ederim ablam...Amin...
Kavak yelleri gerçekten çok güzel, en çok hoşuma giden karakter Efe'nin annesi tam bir anne vallahi :) Sana da iyi haftalar canım, öptüm şekerim...